Έγινε της…υποτροπής

Έγινε της…υποτροπής

Έγινε της…υποτροπής

Παύλος Ντοκοουπίλ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 595 ΦΟΡΕΣ

Από 300 Ευρώ καλούνται να πληρώσουν στην ΕΠΣΔ Εθνικός και ΟΦ Ιστρίου για τα όσα έγιναν στα ματς με Κλεάνθη και ΠΑΣ Ασκληπιείου αντίστοιχα.

Δύο παιχνίδια, 600 Ευρώ στο ταμείο της ΕΠΣΔ! Από στην στιγμή που οι ΟΦ Ιστρίου και Εθνικός πέρασαν ξανά από τα γραφεία της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΣΔ και τιμωρήθηκαν, τούτη τη φορά αντιμετωπίστηκαν ως υπότροποι και οι ποινές που τους επιβλήθηκαν είναι ιδιαίτερα τσουχτερές. Αναλυτικά: ΠΑΣ Ασκληπιείου-ΟΦ Ιστρίου (23.1.2011) Στο σωματείο ΟΦ Ιστρίου την έγγραφη επίπληξη και χρηματικό πρόστιμο 150 Ευρώ (λόγω υποτροπής), καταβλητέο μέχρι τις 3.2.2011. Στον προπονητή του Γιαννουκά Μ. την ποινή της απαγόρευσης στους αγωνιστικούς χώρους για 45 ημέρες και χρηματικό πρόστιμο ύψους 150 Ευρώ, καταβλητέο μέχρι τις 3.2.2011. Εθνικός-Κλεάνθης (22.1.2011) Στο σωματείο Εθνικός την έγγραφη επίπληξη και χρηματικό πρόστιμο ύψους 150 Ευρώ (λόγω υποτροπής), καταβλητέο μέχρι τις 3.2.2011. Στον παράγοντα Παπανθύμου Α. την απαγόρευση εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για 45 ημέρες (λόγω υποτροπής) και χρηματικό πρόστιμο ύψους 150 Ευρώ, καταβλητέο μέχρι τις 3.2.2011.

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς