Σάλος με την έξωση των τουριστών από το ξενοδοχείο

Σάλος με την έξωση των τουριστών από το ξενοδοχείο

Σάλος με την έξωση των τουριστών από το ξενοδοχείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3556 ΦΟΡΕΣ

Αλληλοκατηγορούνται ενοικιαστής και διοικητής

Εξακολουθεί να προκαλεί σάλο και αρνητική εικόνα το περιστατικό που σημειώθηκε προχτές το απόγευμα σε ξενοδοχείο των Κολυμπίων όταν δικαστικός κλητήρας έκανε…έξωση στους πελάτες του, λόγω οικονομικών διαφορών που είχε ο μισθωτής του ξενοδοχείου με τον ιδιοκτήτη του. Οι πελάτες του βρέθηκαν κυριολεκτικά ξαφνικά στο δρόμο, αλλά χάρη στην άμεση παρέμβαση των τουριστικών πρακτόρων και άλλων ξενοδόχων, οι περισσότεροι εξυπηρετήθηκαν πολύ γρήγορα και έτσι διανυκτέρευσαν σε άλλες μονάδες. Κάποιοι πληροφορήθηκαν την εξέλιξη όταν επέστρεψαν στο ξενοδοχείο τους μετά από εκδρομή και το βρήκαν φυσικά κλειστό, ενώ αρκετοί διαμαρτυρήθηκαν επειδή δεσμεύθηκαν τα διαβατήριά τους. Κάποιο πρόβλημα παρουσιάστηκε μόνο με πελάτες του ξενοδοχείου που έκαναν την κράτηση μέσω διαδικτύου, καθώς δεν υπήρχε κάποιος για να τους εξυπηρετήσει άμεσα, όμως οι περισσότεροι μετακινήθηκαν σε άλλες μονάδες χωρίς προβλήματα. Πάντως θα πρέπει να σημειωθεί ότι πολλοί ξενοδόχοι ή μισθωτές βρίσκονται επίσης σε δύσκολη οικονομική κατάσταση είτε λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα πρακτορεία, είτε λόγω του γεγονότος ότι το κράτος δεν είναι συνεπές στις υποχρεώσεις του με αποτέλεσμα να αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους. Στην προκειμένη περίπτωση όπως επισημαίνουν άλλοι ξενοδόχοι ο μισθωτής του ξενοδοχείου πρόσφερε πάντα χαμηλότερες τιμές από τους υπόλοιπους της ίδιας κατηγορίας, με αποτέλεσμα τα περιθώρια κέρδους να είναι μικρά και το ρίσκο μεγάλο, όπως τελικά και αποδείχτηκε. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΙΣΘΩΤΗ Τη δική του εξήγηση για το τι ακριβώς έγινε αλλά και στοιχεία για το πως αντιμετωπίστηκε η κατάσταση που δημιουργήθηκε, δίνει σήμερα ο ίδιος ο μισθωτής, με επιστολή που έστειλε στη «Ροδιακή». Όπως επισημαίνει, η ενέργεια της έξωσης και το σφράγισμα του ξενοδοχείου, έγινε μόλις 3 εβδομάδες πριν αυτό κλείσει για τη σαιζόν και απορρίπτει τυχόν χαρακτηρισμούς για τυχοδιωκτισμό. Κάνει λόγο για μένος από πλευράς του ιδιοκτήτη και του δικαστικού επιμελητή οι οποίοι αντιμετώπισαν όπως λέει τους πελάτες του ως κοινούς εγκληματίες και μιλά για στίγμα στον τουριστικό μας προορισμό. Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής: «Θεωρώ υποχρέωσή μου σαν άνθρωπος που υπηρετώ με πάθος και όραμα - και όχι με τυχοδιωκτισμό- τον τουρισμό από πολλές πλευρές εδώ και 20 χρόνια, να ενημερώσω τον κόσμο αλλά και τους ενδιαφερόμενους για την αποκρουστική εικόνα που δημιουργήθηκε με την σφράγιση ενός Ξενοδοχείου (ΜΑΡΑΘΩΝ) και την έξωση με βίαιο τρόπο των πελατών. Η όποια επιχειρηματική διαμάχη μπορεί να υπάρχει μεταξύ δύο πλευρών δεν νοείται ότι μπορεί να επηρεάζει την ηρεμία και τις διακοπές των τουριστών οι οποίοι επέλεξαν τον τόπο μας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η λειτουργία του ξενοδοχείου (ΜΑΡΑΘΩΝ) από την εταιρεία μας από το 2003 είναι γνωστή σε όλους σχεδόν τους εμπλεκόμενους τοπικούς τουριστικούς παράγοντες οι οποίο γνωρίζουν ότι ουδέποτε είχαμε πρόβλημα στις συνεργασίες μας αλλά και στην στάση μας απέναντι στους πελάτες. Η λύση της μίσθωσης στο τέλος του 2011 και η όποια διαμάχη που οδηγείται στα δικαστήρια αναφορικά με την καταβολή μισθωμάτων ή με την απαίτηση της εταιρείας μας να παραλάβει ή συμψηφίσει εξοπλισμό αξίας 120.000 Ευρώ αλλά και να συνυπολογίσει επενδύσεις της τάξης άνω των 200.000 Ευρώ που δεν οφείλαμε αλλά αναγκαστήκαμε να κάνουμε για να διατηρήσουμε ένα ξενοδοχείο κατασκευής του 1989 σε ανταγωνιστικό για την κατηγορία του επίπεδο, είναι προφανώς πράγματα που δεν ενδιαφέρουν τον απλό επισκέπτη. Η επίμονη προσπάθεια της ιδιοκτησίας να σφραγίσει το ξενοδοχείο και να εξώσει τους πελάτες 3 εβδομάδες πριν κλείσει το ξενοδοχείο, αλήθεια ποιόν ωφελεί; Είναι πραγματικά λυπηρό όταν μεταξύ υποτιθέμενου δίκαιου, και ηθικού, επιλέγετε το πρώτο χωρίς κανένα υπολογισμό της ζημιάς που μπορεί να προκληθεί από τέτοιες ακραίες έστω και νομιμοφανείς ενέργειες. Το προσωπικό και εμείς σταθήκαμε δίπλα στους πελάτες και με κάθε τρόπο προσπαθήσαμε να τους υποστηρίξουμε για να μην βρεθούν στον δρόμο. Ακόμα και πόρτες παραβιάσαμε για να μπορέσουν να κοιμηθούν στα δωμάτια περίπου 50 από αυτούς εχτές το βράδυ. Δώσαμε μάχη για να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά τους αντικείμενα και τα διαβατήριά τους. Αγοράσαμε φαγητό από παρακείμενα μαγαζιά για να φάνε κάτι στοιχειωδώς. Είναι πράγματι πρωτοφανές το μένος με το οποίο αντιμετωπίστηκαν από τον δικαστικό επιμελητή και τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου ως κοινοί εγκληματίες οι επισκέπτες αυτοί. Δεν υπήρξε καν η στοιχειώδης ενημέρωση στα πρακτορεία από τον ενεργούντα ιδιοκτήτη ώστε να προλάβουν να προετοιμάσουν εναλλακτικές λύσεις. Αδυνατώ να κατανοήσω τα βαθύτερα κίνητρα μιας τέτοιας ενέργειας όταν αποδεδειγμένα υπάρχουν ήδη καθορισμένες δίκες που θα λύσουν την όποια οικονομική ή άλλη διαφορά μεταξύ των εταιρειών. Ο κόσμος του τουρισμού και οι εμπλεκόμενοι τουριστικοί επιχειρηματίες μπορούν νηφάλια να εκτιμήσουν την ποιότητα των πράξεων και τα κίνητρα σε αυτή την ιδιαίτερα προσβλητική για τον τουρισμό μας ενέργεια. Εγώ προσωπικά, πρωτίστως νοιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τους απλούς εργαζόμενους της εταιρείας μας που με επαγγελματισμό αλλά κυρίως ανθρωπιά στάθηκαν δίπλα στους πελάτες και κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τους εξυπηρετήσουν στον βαθμό που μπορούσαν μέσα στο βίαιο κλίμα που επικράτησε στο ξενοδοχείο. Τους απλούς αυτούς μαχητές του μεροκάματου στον τουρισμό ποιός τους σκέφτηκε; Τα δικαστήρια μπορεί να αποφανθούν μετά από μερικά χρόνια για το δίκαιο ή άδικο μιας υπόθεσης αλλά το στίγμα που κάποιος εντελώς ανήθικα και τυχοδιωκτικά πέταξε πάνω στον τουριστικό προορισμό δεν μπορεί εύκολα να καθαρισθεί. Εμείς θα παραμείνουμε στις επάλξεις του τουρισμού γιατί δεν ήρθαμε σαν κομήτες από το πουθενά για να αξιοποιήσουμε τυχοδιωκτικά προικώες περιουσίες, αλλά ενεργώντας ανθρωποκεντρικά και με τουριστική συνείδηση». Ειλικρινά λυπάμαι ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΑΝΟΓΛΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ M&M ΤΟΑΝΟΓΛΟΥ A.E «ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ» Σε αδιέξοδο περιήλθαν οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου στα Κολύμπια οι οποίοι και προχθές το απόγευμα αναγκάστηκαν να εκτελέσουν την εντολή έξωσης του μισθωτή. Αυτό επεσήμανε με δηλώσεις του χθες στο ραδιοφωνικό σταθμό «TOP FM» ο δικηγόρος της εκμισθώτριας εταιρείας (ανήκει σε μητέρα και κόρη), κ. Παντελής Αποστολάς, εκφράζοντας παράλληλα τη λύπη του για την άσχημη κατάληξη που είχε η υπόθεση. «Όμως - όπως ο ίδιος τόνισε- δυστυχώς η συμπεριφορά της ενοικιάστριας εταιρείας οδήγησε σε αδιέξοδα την εκμισθώτρια εταιρεία με αποτέλεσμα απαιτήσεις από μισθώματα του 2010 και του 2011 να μην εξοφλούνται και όχι μόνο αυτό αλλά και να παρακαλούμε καθημερινώς να μας δοθούν κάποιες εγγυήσεις για να μπορέσουμε να τα εισπράξουμε στο μέλλον. Δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε και η πρόθεσή τους ήταν πλέον να εγκαταλείψουν το ξενοδοχείο και να αφήσουν απλήρωτα τα μισθώματα». Συνεχίζοντας ο κ. Αποστολάς, πρόσθεσε ότι «πρόκειται για μία Ανώνυμη Εταιρεία η οποία δεν έχει περιουσιακά στοιχεία εκτός από κάποια μικρής αξίας κινητά, δεν προσωποκρατούνται οι εκπρόσωποι της εταιρείας, δεν είχαμε καν πλέον την δυνατότητα να εισπράξουμε τα μισθώματα. Αναγκαστήκαμε λοιπόν παρά το γεγονός ότι θα προκαλούσε σάλο, να προβούμε σε αυτή την ενέργεια, καθώς οι ιδιοκτήτες πραγματικά κυνηγούνται και από την εφορία και από τις τράπεζες για κάποια χρέη που έχουνε και δεν μπορούνε να πληρώσουν αν δεν εισπράξουν μισθώματα. Είχαν λοιπόν αποφασίσει μόλις φύγει ο τουρίστας από το δωμάτιο για να πάει στη πατρίδα του, να κάνουμε μερική εκτέλεση της αποφάσεως και στη συνέχεια την επόμενη μέρα ή εβδομάδα που θα έφευγαν και οι υπόλοιποι να μην δεχόμασταν νέους τουρίστες και να εξώζαμε αυτούς που υπήρχαν. Δυστυχώς όμως η συμπεριφορά τους το τελευταίο διάστημα ήταν τέτοια, δήλωσαν εξάλλου ότι δεν δίνουν εγγυήσεις θα παρακρατήσουν το ακίνητο και επομένως βρισκόμασταν σε μία κατάσταση που δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε διαφορετικά. Κάναμε την έξωση ήταν απόλυτα σύννομη, και πραγματικά ομολογώ ότι λυπάμαι για αυτό που έγινε όμως έπρεπε να κατοχυρωθεί και η πλευρά των ιδιοκτητών, οι οποίοι δυστυχώς δεν ήταν οι μόνοι που αντιμετώπισαν αυτά τα προβλήματα. Ερωτηθείς ο κ. Αποστολάς αν υπήρξαν και άλλες περιπτώσεις ιδιοκτητών ξενοδοχειακών μονάδων που αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα από τους συγκεκριμένους εκμισθωτές δήλωσε: «Μου έχει αναφέρει ο εκπρόσωπος της εταιρείας, ότι σε τρεις άλλες περιπτώσεις κάποιων ξενοδόχων, δεν ξέρω αν ήταν η μορφή αυτής της εταιρείας ή αν ήταν κάποιος από τα μέλη της εταιρείας, είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Αυτό το αναφέραμε και στο δικαστήριο. Εν πάση περιπτώσει το θέμα είναι ποιος εκθέτει τον τουρισμό και τη χώρα, εμείς ή ο επιχειρηματίας ο οποίος δεν είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του» κατέληξε ο κ. Αποστολάς.

Διαβάστε ακόμη

Αναφορά στον υπουργό Υγείας από τη Νέα Αριστερά για την καταγγελία του Συλλόγου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου

Δύο μέλη από τη Ρόδο στο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εκμισθωτών Θαλασσίων Μέσων Αναψυχής

Εγκρίθηκε η σήμανση για την επέκταση του πεζοδρόμου

Εξήντα αιτήσεις κατατέθηκαν για το σύστημα τηλεφροντίδας μοναχικών ηλικιωμένων

Στη Σαουδική Αραβία ταξιδεύουν τρία προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου για να εκπροσωπήσουν την Περιφέρεια

Αύριο η συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής των Ευρωεκλογών στη Ρόδο

Με τον πατέρα του 10χρονου που κατήγγειλε τον αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο συναντήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης

Δύο διαμερίσματα στην Αθήνα παραχωρεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου