Τα μεγάφωνα του αεροδρομίου της Ρόδου

Τα μεγάφωνα του αεροδρομίου της Ρόδου

Τα μεγάφωνα του αεροδρομίου της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1246 ΦΟΡΕΣ

Του
Γεώργιου Παπαγεωργίου
(Πρώην πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Καστοριάς)

Βρέθηκα στο ισόγειο χώρο των αναχωρήσεων της νέας πτέρυγας του αεροδρομίου μας «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» καθαρό και περιποιημένο, με λίγο κόσμο εκείνη την στιγμή και ανέμενα να έλθει η ώρα αναχώρησης προσφιλούς μου προσώπου και να επιβεβαιώσουμε την χωρίς καμμία ενημέρωση ή προειδοποίηση της Αεροπορικής εταιρείας αλλαγής της ώρας πτήσης, διαφορετικής στον πίνακα αναχωρήσεων από αυτήν του εισιτηρίου.

Είχα λοιπόν τεταμένη την προσοχή μου στις ανακοινώσεις μέσω των μεγαφωνικών συσκευών του αεροδρομίου και των ειδικών μεγαφώνων που είναι τοποθετημένα αρκετά προς κάθε κατεύθυνση στις κολώνες του κτιρίου, αλλά παρ’ όλα αυτά δεν μπορούσα να ξεχωρίσω τί ακριβώς έλεγαν οι ανακοινώσεις και ότι πιθανώς δεν άκουγα καλά.


Μόλις τελείωσε μια ανακοίνωση μέσω των μεγαφωνικών συσκευών του αεροδρομίου μεγαλοφώνως και μή μπορώντας πάλι να καταλάβω τί ακριβώς ανακοινώνουν, ρώτησα έναν νεαρό παρακαθήμενο και τον παρεκάλεσα να μου πει τί ακριβώς ανακοίνωσε η αρμόδια υπηρεσία του αεροδρομίου και βέβαια η απάντηση που πήρα ήταν ότι “κύριε κι εγώ δεν κατάλαβα τί ακριβώς ανακοίνωσαν”.


Όταν είδα μια αεροσυνοδό να εισέρχεται στο γραφείο της αεροπορικής εταιρείας, την πλησίασα και με περισσή ευγένεια και συστολή την ρώτησα, τί ακριβώς ανακοίνωναν τα μεγάφωνα του αεροδρομίου, για να πάρω την απάντηση στην αρχή δεν γνωρίζω και στην επιμονή μου να μου πει αν οι μεγαφωνικές συσκευές της νέας πτέρυγας του ισόγειου χώρου λειτουργούν σωστά, ή ότι μάλλον εγώ έχω πρόβλημα ακοής, μου απήντησε ναι δεν λειτουργούν καλά, και στην επόμενη ερώτησή μου αν το γνωρίζουν οι αρμόδιοι μου απάντησε καταφατικά ναι, αλλά δεν κάνουν προς το παρόν τίποτε.


Καλείται λοιπόν η αρμόδια υπηρεσία του αεροδρομίου και οφείλει να το κάνει τώρα, αμέσως να ελέγξει το σύστημα των ανακοινώσεων μέσω των μεγαφωνικών συσκευών του αεροδρομίου στην συγκεκριμένη αίθουσα, και να αποκαταστήσει την ορθή λειτουργία των έτσι που οι επιβάτες Έλληνες και ξένοι να καταλαβαίνουν εύκολα και να ακούνε με ακρίβεια τις ανακοινώσεις του Αεροδρομίου μας «ΔΙΑΓΟΡΑΣ».


Αποτελεί για μένα προσωπική λεπτομέρεια αλλά και ενόχληση γι’ αυτό και παρεκάλεσα την Δ/δα αεροσυνοδό να μεταφέρει το παράπονο του ταξιδιώτη-επισκέπτη αρμοδίως έστω και αν το γνωρίζουν και γι΄ αυτό δεν πρέπει να αδιαφορούν, όπως δεν αδιαφορώ κι εγώ, γιατί έτσι πρέπει, έστω με τις μικρές μας δυνάμεις και τις επίκαιρες παρεμβάσεις να συμβάλλουμε θετικά στην καλή λειτουργία του όλου συστήματος που αφορά τον τουρισμό, την μοναδική σχεδόν απασχόληση χιλιάδων εργαζομένων και επιχειρήσεων που πρέπει να στηρίζουμε.

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"

Φίλιππος Ζάχαρης "«Δικαίωμα στη Λήθη»: H ασφαλιστική κάλυψη των ασθενών που επιβίωσαν από καρκίνο"

Γιάννης Παρασκευάς: Οι ενστάσεις και η ουσία του πολιτικού προβλήματος

Φίλιππος Ζάχαρης: Ο πολύπλευρος άνθρωπος σε μία πολύπλοκη ζωή

Ηλίας Καραβόλιας: «Η επικίνδυνη εμμονή»

Θανάσης Καραναστάσης: Με τους... κράχτες στην Ευρωβουλή

Σωτήρης Ντάλης: "Iσραήλ- Ιράν: Από τον σκιώδη πόλεμο στην απόλυτη σύγκρουση;"