Δεν ανέβηκαν στην εξέδρα των επισήμων, Ν. Σαντορινιός και Δ. Γάκης

Δεν ανέβηκαν στην εξέδρα των επισήμων, Ν. Σαντορινιός και Δ. Γάκης

Δεν ανέβηκαν στην εξέδρα των επισήμων, Ν. Σαντορινιός και Δ. Γάκης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2313 ΦΟΡΕΣ

Για μια ακόμη φορά οι εκπρόσωποι της Δωδεκανήσου στη Βουλή των Ελλήνων αποφάσισαν να μην ανέβουν στην εξέδρα που έχει στηθεί στην έξω από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την σημερινή παρέλαση.

Πιο συγκεκριμένα, Νεκτάριος Σαντορινιός και Δημήτρης Γάκης αποφάσισαν να βρεθούν ανάμεσα στο κοινό και όχι να ανέβουν στην εξέδρα των επισήμων.

Μάλιστα ο Ν. Σαντορινιός σε δηλώσεις του στην "Ροδιακή" τόνισε ότι "ακολουθώ την πάγια απόφασή μου. Μόνο αν εκπροσωπούσα επίσημα την Βουλή των Ελλήνων στην περιοχή μας θα ανέβαινα στην εξέδρα".

Διαβάστε ακόμη

Ανακοίνωση του Τόνη Μαρτίνη για την καταδίκη του από το δικαστήριο

Άγγελος Κωνσταντινίδης: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου – Μια διαρκής πολιτική αναφορά

Κάλεσμα του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου σε απεργιακή κινητοποίηση

Στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ο αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα για τα ελάφια και τον λαγοκέφαλο

Στο ευρωπαϊκό δίκτυο AUTHENTICITIES εντάσσεται η Ρόδος

Νέα μεγάλη χρηματοδότηση 2.000.000 € για τη ΔΕΥΑΡ

Το Ε.Κ.Ρ. για την απεργία της Π.Ο.Ε.Ε.Τ

Νέα στρατηγική επένδυση της Premia στον ξενοδοχειακό κλάδο