“Γκρεμός”, για τις επιχειρήσεις με στόχο e-διείσδυσης άνω του 35%

“Γκρεμός”, για τις επιχειρήσεις με στόχο e-διείσδυσης άνω του 35%

“Γκρεμός”, για τις επιχειρήσεις με στόχο e-διείσδυσης άνω του 35%

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 315 ΦΟΡΕΣ

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες οι οποίες βρίσκονται σε αναζήτηση ευκαιριών που θα τους επιτρέψουν να φτάσουν μεγαλύτερα επίπεδα ανάπτυξης θα πρέπει να στοχεύσουν σε αγορές ταξιδίων με διείσδυση στο Διαδίκτυο μικρότερη του 35%, αποκαλύπτει έρευνα της PhoCusWrig

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες οι οποίες βρίσκονται σε αναζήτηση ευκαιριών που θα τους επιτρέψουν να φτάσουν μεγαλύτερα επίπεδα ανάπτυξης θα πρέπει να στοχεύσουν σε αγορές ταξιδίων με διείσδυση στο Διαδίκτυο μικρότερη του 35%, αποκαλύπτει έρευνα της PhoCusWright!

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων