Γκρεμός, για τις επιχειρήσεις με στόχο e-διείσδυσης άνω του 35%
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 315 ΦΟΡΕΣ
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες οι οποίες βρίσκονται σε αναζήτηση ευκαιριών που θα τους επιτρέψουν να φτάσουν μεγαλύτερα επίπεδα ανάπτυξης θα πρέπει να στοχεύσουν σε αγορές ταξιδίων με διείσδυση στο Διαδίκτυο μικρότερη του 35%, αποκαλύπτει έρευνα της PhoCusWrig
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες οι οποίες βρίσκονται σε αναζήτηση ευκαιριών που θα τους επιτρέψουν να φτάσουν μεγαλύτερα επίπεδα ανάπτυξης θα πρέπει να στοχεύσουν σε αγορές ταξιδίων με διείσδυση στο Διαδίκτυο μικρότερη του 35%, αποκαλύπτει έρευνα της PhoCusWright!