Ελληνικό πρωινό απο τους ξενοδόχους

Ελληνικό πρωινό απο τους ξενοδόχους

Ελληνικό πρωινό απο τους ξενοδόχους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1338 ΦΟΡΕΣ

Ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γ.Α.Τσακίρης κλήθηκε να απονείμει ένα από τα βραβεία ποιότητας του γνωστού περιοδικού της εφημερίδας «Καθημερινή», ως επικεφαλής του οργανισμού που ξεκίνησε το πρόγραμμα για την καθιέρωση του ελληνικού πρωινού στα ξενοδοχεία. Στην τελετή απονομής, που έλαβε χώρα στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς, ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. μίλησε στους προσκεκλημένους για τις βασικές αρχές του ελληνικού πρωινού και τις επιδιώξεις του Ξ.Ε.Ε. Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος ξεκίνησε πέρυσι μια προσπάθεια για την καθιέρωση και οριοθέτηση του ελληνικού πρωινού ως τουριστικού προϊόντος. Οι κεντρικοί άξονες της προσπάθειας μας είναι: • πρώτον, η διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροτικό τομέα, • δεύτερον ο εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με ένα διατροφικό προϊόν και μάλιστα άμεσα συνδυαζόμενο με τη Μεσογειακή διατροφή και • τρίτον να πεισθούν οι συνάδελφοι ξενοδόχοι να εντάξουν το ελληνικό πρωινό στις προσφερόμενες υπηρεσίες τους. Η φιλοσοφία του προγράμματος διάδοσης του ελληνικού πρωινού, που αποτελεί ένα από τους στρατηγικούς στόχους του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, βασίζεται στα παρακάτω στοιχεία: • Το “Ελληνικό πρωινό” θα είναι ένας συνδυασμός της “ελληνικής κουζίνας” και των πολλών τοπικών κουζινών όπως αυτές διαμορφώθηκαν διαχρονικά στους ελληνικούς γαστρονομικούς προορισμούς. • Το “Ελληνικό πρωινό” θα αποτελέσει ένα υποπροϊόν του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, προσδίδοντας ταυτότητα άρα και ελκυστικότητα στην διεθνή μας εικόνα. • Στόχος του «Ελληνικού πρωινού» θα είναι η ικανοποίηση του ξενοδοχειακού πελάτη μέσα από την γνωριμία του με τα τοπικά είδη και την τοπική κουζίνα κάθε προορισμού. Η γνωριμία δεν θα είναι μόνο γευστική αλλά και γνωστική και πολιτιστική. • Το «Ελληνικό πρωινό» θα επιχειρήσει να συνδέσει την ελληνική ξενοδοχία με τους τοπικούς παραγωγούς ποιοτικών προϊόντων , γεγονός που μακροπρόθεσμα θα έχει θετικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις , όχι μόνο στο περιφερειακό εισόδημα και την απασχόληση αλλά και στο περιβάλλον. Κατά καιρούς πολλοί φορείς έχουν επιχειρήσει να αναπτύξουν το ελληνικό πρωινό, προσδιορίζοντας και τυποποιώντας το μέσα από οριζόντια μενού. Κάποιες από αυτές τις προσπάθειες ήταν αξιόλογες, αλλά πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη του πρέπει να είναι κάθετη, δηλαδή σε τοπικό επίπεδο και να αποτελείται από ένα πυρήνα τοπικών προϊόντων που θα συμπληρώνονται από αντιπροσωπευτικά οριζόντια ελληνικά διατροφικά προϊόντα. Ουσιαστικά δεν θα επιδιώξουμε να καθιερώσουμε ένα ενιαίο Εθνικό μενού, αλλά πολλά τοπικά. Eιναι προφανές ότι ο ρόλος του marketing στην υλοποίηση αυτού του προγράμματός μας θα ειναι καθοριστικός, αλλά όχι ο κυρίαρχος. Φιλοδοξούμε να μην χάσουμε την ουσία, που είναι η προβολή και καθιέρωση των τοπικών προϊόντων. Για τον λόγο αυτό προχωρήσαμε στην εκπόνηση μιας μελέτης από εξειδικευμένο μελετητικό γραφείο με σκοπό την καταγραφή των προϊόντων και την μεθοδολογία προβολής και διάθεσης τους. Παράλληλα μόλις ολοκληρώσαμε ένα διαγωνισμό για την επιλογή του κατάλληλου σήματος που θα χαρακτηρίζει το Ελληνικό πρωινό. Συγχρόνως έχουμε ξεκινήσει διάλογο για τη συνεργασία μας με φορείς από τις περιοχές που έχουν αναπτύξει τοπικά σύμφωνα ποιότητας. Αναζητούμε κανάλια επικοινωνίας με τοπικούς συνεταιρισμούς και παραγωγούς . Στο παρελθόν έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες για την ανάδειξη της διατροφικής μας κληρονομιάς και την διασύνδεση της με την κατανάλωση και το τουρισμό. Χρησιμοποιήθηκαν κυρίως χρηματοδοτούμενα προγράμματα, τα οποία όμως μόλις ολοκληρωνόταν η χρηματοδότηση ατονούσαν . Για αυτό το λόγο αποφασίσαμε να χρηματοδοτήσουμε την προσπάθεια μας, αποκλειστικά, με πόρους του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, ώστε να εξασφαλίσουμε την απρόσκοπτη εξέλιξη και ωρίμασή της. Προσπαθούμε με περιφερειακές συσκέψεις σε όλη την Ελλάδα, να ενεργοποιήσουμε τους συναδέλφους - ξενοδόχους, κάνοντας τους κοινωνούς και συμμέτοχους στην προσπάθεια μας. Κυρίες και κύριοι, πιστεύω ότι σύντομα , θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε την μελέτη καθώς και μια πρώτη προσέγγιση των ιδεών μας για το Ελληνικό πρωινό.

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού