Ξεχείλισε το ποτήρι της αγανάκτησης με το συγκοινωνιακό πρόβλημα για τους Συμιακούς και έτσι, στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, αναμένεται να προχωρήσουν στην απόφαση για μία ακραία αλλά συμβολική πράξη διαμαρτυρίας. Συγκεκριμένα, η Δημοτική Αρχή θα προτείνει να κλείσουν το Δήμο και να παραδώσουν τα κλειδιά προκειμένου να…εισακουστούν στους αρμοδίους της κυβέρνησης!Έτσι, σε ημερομηνία που αναμένεται να καθοριστεί στη σημερινή συνεδρίαση, θα κλείσουν το Δήμο και θα παραδώσουν τα κλειδιά είτε με αντιπροσωπεία που θα μεταβεί στην Αθήνα στο γραφείο του πρωθυπουργού, είτε στους εκπροσώπους της κυβέρνησης στην περιοχή μας, δηλαδή στα γραφεία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.