Με επιτυχία διεξήχθη το Σάββατο 27 Αυγούστου στην Ρόδο εξειδικευμένο σεμινάριο που διοργάνωσε η εταιρία ΛΟΥΚΑΡΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ - Σύμβουλοι Επιχειρήσεων με τον εισηγητή κ. Ιωάννη Φώτη και με θέμα «Ξενοδοχειακό & Τουριστικό Μάρκετινγκ στην εποχή των Social Media Προκλήσεις ευκαιρίες & Απειλές». Στο σεμινάριο συμμετείχαν 30 στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και διευθυντές ξενοδοχείων και τουριστικών γραφείων, ενώ συμμετείχαν εκπρόσωποι από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, τον ΣΕΤΕ και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου.
Αντικείμενο του σεμιναρίου ήταν το Facebook, το Twitter, τα blogs, το YouTube, το Flickr, το TripAdvisor, το Holidaycheck, το Yelp, και το Wikipedia τα οποία είναι μερικά από τα κοινωνικά μέσα (social media) που έχουν ήδη φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επικοινωνούν, ενημερώνονται, επηρεάζονται και αποφασίζουν.
Μάλιστα, πολλοί θεωρούν ότι είναι τέτοιος ο βαθμός επίδρασής τους που τα βιβλία του marketing θα πρέπει να γραφτούν ξανά από την αρχή!
Το σεμινάριο κάλυψε τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
Γιατί τα social media δεν είναι απλά μια μόδα
Ποιες αλλαγές έφεραν τα social media στο marketing και την επικοινωνία
Πώς και γιατί χρησιμοποιούν τα social media οι καταναλωτές / τουρίστες;
Πως τα social media επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών;
Καλά παραδείγματα χρήσης social media στον τουρισμό και την ξενοδοχία
Ενσωματώνοντας τα social media στις στρατηγικές και τακτικές marketing και επικοινωνίας
Hints & Tips χρήσης των social media στον τουρισμό και την ξενοδοχία
Διαθέσιμα εργαλεία για social media monitoring
Δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των social media.
Ο εισηγητής του σεμιναρίου κ. Ιωάννης Φώτης ως υπότροφος ερευνητής επί διδακτορικό στη Σχολή Τουρισμού του Bournemouth University (U.K.) μελετά την επίδραση των social media στην συμπεριφορά των καταναλωτών, με εξειδίκευση στα τουριστικά προϊόντα.
Παράλληλα, διδάσκει Τουριστικό & Ξενοδοχειακό Marketing στo μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ίδιου πανεπιστημίου, είναι μέλος της ομάδας ειδικών του BU Digital Hub και έχει παρουσιάσει την έρευνα του για τις επιπτώσεις των social media στον τουρισμό σε διάφορα επιστημονικά & επιχειρησιακά συνέδρια όπως το EyeForTravel 2010 (Πράγα), Pestana Group 2011 (Πόρτο), Enter 2011 (Ίνσμπρουκ), EuroMed 2010 (Λευκωσία) κλπ.
Η εταιρία ΛΟΥΚΑΡΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ αφουγκραζόμενη τις προκλήσεις των καιρών θα συνεχίσει να διοργανώνει θεματικές σεμιναριακές εκδηλώσεις σε εξεζητημένα αντικείμενα με στόχο την ενίσχυση της επιστημονικής κατάρτισης των στελεχών της περιοχής μας.