Από χθες ανήκει και τυπικά στο ρόστερ του Διαγόρα. Σήμερα στις 18.30 στο γήπεδο της Εμπωνας το δεύτερο φιλικό με αντίπαλο την ομάδα του ΑΕΡΑ Ένα ακόμα ποδοσφαιριστή ενέταξε και επίσημα χθες στο ρόστερ του η ομάδα του Διαγόρα. Πρόκειται για τον παντελή Αθανασίου ο οποίος προερχόμενος από την ομάδα του Αστέρα Παστίδας γαλουχήθηκε στα μυστικά των μεγάλων κατηγοριών αρχικά στον Διαγόρα και στην συνέχεια τα δύο προηγούμενα χρόνια φόρεσε την φανέλα της Ρόδου. Ήταν ξεκάθαρο πώς η στράτευση του αποτέλεσε ντεζαβαντάζ για τον ποδοσφαιριστή πέρυσι όμως οι Διοικούντες αλλά και η τεχνική ηγεσία της ομάδας , κι αφού έμεινε ελεύθερος από την Ρόδο θεωρώντας πώς έχει πολλά να δώσει ακόμα στο ποδόσφαιρο τον επανένταξαν στην δύναμη του Διαγόρα συμπληρώνοντας το ρόστερ της ομάδας με τον 24ο παίκτη. Πρέπει να σημειωθεί πώς ο Παντελής Αθανασίου προπονείται εδώ και πολλές μέρες με τον Διαγόρα ( από τότε που έλυσε το συμβόλαιο του με την ομάδα της Ρόδου) ενώ αγωνίσθηκε και στο πρώτο φιλικό του Διαγόρα κόντρα στον Αστέρα Παστίδας προκειμένου να τον δει ο Παύλος Δερμιτζάκης. Ο Παντελής Αθανασίου αναμένεται να προσφέρει πολλά στον Διαγόρα από δω και πέρα μιας και έχει αρκετές εμπειρίες από παιχνίδια στην Γ΄Εθνική κατηγορία. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΦΙΛΙΚΟ Στο μεταξύ σήμερα ο Διαγόρας θα δώσει στις 18.30 στο γήπεδο της Εμπωνας το δεύτερο φιλικό του παιχνίδι. Θα αντιμετωπίσει εκεί τον ΑΕΡΑ που εκπροσωπεί φέτος στο περιφερειακό πρωτάθλημα την Δωδεκάνησο. Ο κώουτς των κυανέρυθρων θα χρησιμοποιήσει και σήμερα όλους τους παίκτες που έχει στην διάθεση του προκειμένου να μορφώσει γνώμη για την αγωνιστική κατάσταση που βρίσκονται μετά την μέχρι τώρα προετοιμασία που έχουν πραγματοποιήσει. Οι κυανέρυθροι χθες προπονήθηκαν δυο φορές. Το πρωί προπονήθηκαν κανονικά στο γήπεδο του Αγίου Σουλά κάνοντας κυκλική δύναμη στο γήπεδο. Το απόγευμα έγινε στην Εμπωνα προπόνηση τακτικής . Στην προπόνηση πήραν μέρος όλοι οι παίκτες πλην φυσικά του Αντώνη Σχίζα ο οποίος επρόκειτο χθες να εξετασθεί από τον γιατρό του και να ενημερώσει άμεσα την τεχνική ηγεσία αλλά και την Διοίκηση της ΠΑΕ.Πρέπει ακόμα να σημειωθεί πώς στον Προφήτη Ηλία συζητείται από τις ενδιαφερόμενες πλευρές ο εσωτερικός κανονισμός προκειμένου να τελειοποιηθεί και να παραδοθεί στους παίκτες της ομάδας.