ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ

ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ

ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1220 ΦΟΡΕΣ

Με τις χαρούμενες φωνές των παιδιών του 2/θ Πειραματικού Νηπιαγωγείου Ρόδου πλημμύρισε προχθές η πόλη της Ρόδου. Οι μικροί μαθητές συνοδευόμενοι από τις νηπιαγωγούς τους κ.κ. Σεβαστή Μαντικού, Δήμητρα Μουντουφάρη, Αναστασία Μπίλλη και τις νηπιαγωγούς δημιουργικής απασχόλησης κ.κ. Ιωάννα Μπίλλη και Εύη Αντωνά, καθώς και εθελόντριες μαμάδες, έκαναν το γύρο της πόλης με το τρενάκι της Ρ.Ο.Δ.Α. Τα παιδιά ξεκίνησαν από τη στάση του τρένου μπροστά από το Ακταίον και καθόλη της διάρκεια της διαδρομής χαιρέτησαν τον κόσμο σε όλα τα μέρη απ' όπου πέρασαν, ενώ με τις φωνές και τα γέλια τους, προκάλεσαν αισιόδοξα συναισθήματα στους πολίτες! Ελ.Π.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!