Κασίγιας: ''Ηταν παιχνίδι κατά παραγγελία''

Κασίγιας: ''Ηταν παιχνίδι κατά παραγγελία''

Κασίγιας: ''Ηταν παιχνίδι κατά παραγγελία''

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 410 ΦΟΡΕΣ

Ο τερματοφύλακας της «βασίλισσας», είπε ότι μετά το 2-1 η ομάδα του έπεσε αγωνιστικά, ενώ δεν παρέβλεψε να υποστηρίξει τον Κριστιάνο Ρονάλντο που έχασε δυο κλασικές ευκαιρίες να σκοράρει στο χθεσινό ντέρμπι.

Ο τερματοφύλακας της «βασίλισσας», είπε ότι μετά το 2-1 η ομάδα του έπεσε αγωνιστικά, ενώ δεν παρέβλεψε να υποστηρίξει τον Κριστιάνο Ρονάλντο που έχασε δυο κλασικές ευκαιρίες να σκοράρει στο χθεσινό ντέρμπι.

«Πρέπει να υπάρχει εμμονή. Δεν εξηγείται αλλιώς, Παίξαμε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να ήταν κατά παραγγελία. Δεν ξέρω τι έγινε, όμως το ματς γύρισε σε 1-2 και εκεί πέσαμε. Βέβαια υπάρχουν ακόμη πολλά παιχνίδια μέχρι το τέλος, ωστόσο στα αποδυτήρια βλέπεις μόνο θλιμμένα πρόσωπα», είπε αρχικά, ενώ στη συνέχεια σχολίασε για τον Κριστιάνο Ρονάλντο:

«Όλοι πρέπει να δίνουμε το 120% των δυνατοτήτων μας, όχι μόνο ο Κριστιάνο. Δεν πρέπει να κοιτάμε μόνο έναν παίκτη, είμαστε ομάδα. Παίξαμε για τους τρεις βαθμούς και χάσαμε, όλοι πρέπει να δεχτούμε κριτική».

Όσον αφορά στον κόσμο της ομάδας τόνισε: «Πρέπει να τους ενθαρρύνουμε να μας υποστηρίξουν. Να συγχαρούμε την ομάδα που κέρδισε στο Μπερναμπέου και να σκεφτούμε τα επόμενα παιχνίδια, για το κύπελλο και το ματς με τη Σεβίλλη που δεν θα είναι εύκολο». Και κατέληξε λέγοντας: «Είχαμε ένα μεγάλο σερί νικών το οποίο έληξε δυσάρεστα».



ΠΗΓΗ: www.woop.gr

Διαβάστε ακόμη

Τένις: Προκρίσεις στο διπλό για Αυγέρη και Παπαγαπητού στην Τιμισοάρα

Η δράση στην 3η αγωνιστική του Εργασιακού Κυπέλλου μπάσκετ

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου