ΕΣΡ: Κανένα πρόβλημα με το σποτ της ΝΔ

ΕΣΡ: Κανένα πρόβλημα με το σποτ της ΝΔ

ΕΣΡ: Κανένα πρόβλημα με το σποτ της ΝΔ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 155 ΦΟΡΕΣ

Η Ολομέλεια του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης έκρινε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την πολιτική διαφήμιση της ΝΔ, στην οποία προβάλλονται ανήλικα παιδιά σε σχολική αίθουσα.

Η Ολομέλεια του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης έκρινε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την πολιτική διαφήμιση της ΝΔ, στην οποία προβάλλονται ανήλικα παιδιά σε σχολική αίθουσα.

Ο πρόεδρος του ΕΣΡ κ. Λασκαρίδης τόνισε για τη συγκεκριμένη διαφήμιση, η οποία τέθηκε υπόψη του Συμβουλίου -μετά από καταγγελία ότι είναι προσβλητική προς τους πολίτες- ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη διάταξη που θα μπορούσε να εφαρμοστεί στο συγκεκριμένο περιστατικό με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο.

Υπενθύμισε ότι η μόνη διάταξη του νόμου για τις διαφημίσεις ορίζει να μην παρουσιάζονται αναίτια ανήλικοι σε επικίνδυνες καταστάσεις, κάτι που δεν γίνεται κατά τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Επίσης σημείωσε πως δεν υπάρχει κάποια διάταξη του νόμου που να καθορίζει το περιεχόμενο σε πολιτικές διαφημίσεις.


Διαβάστε ακόμη

Όλα ανοιχτά από τον Τραμπ για τα F-35 στην Τουρκία, «πιθανόν να κάνω κάτι που θα τους χαροποιήσει» είπε λίγο πριν τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας από το ΥΠΕΝ σε εννέα νησιωτικούς δήμους

Νέοι ΚΑΔ: Τι αλλάζει για ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και επιχειρήσεις φιλοξενίας

Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026

Σχέδιο επιδότησης για το «κυνήγι» του λαγοκέφαλου: Τα σενάρια που εξετάζονται και η πρόταση να αφήσουν τη φύση να κάνει το... ξεκαθάρισμα

Ν. Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό

Οι τομεάρχες της ΕΛ.Α.Σ – Όλα τα ονόματα

ΥΠΕΝ: Σε δημόσια διαβούλευση η Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα