Αραβικό Εμιράτο επιλέγει ελληνική εταιρεία για την προβολή του

Αραβικό Εμιράτο επιλέγει ελληνική εταιρεία για την προβολή του

Αραβικό Εμιράτο επιλέγει ελληνική εταιρεία για την προβολή του

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 172 ΦΟΡΕΣ

Την ελληνικών συμφερόντων εταιρεία επικοινωνίας North Events, που δραστηριοποιείται στην Σκανδιναβική αγορά στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και παραδοσιακών προϊόντων, επέλεξε για δεύτερη φορά το Αραβικό Εμιράτου Ras Al Khaimah, με σκοπό να γίνει γνωστό στους Σκανδιναβούς τουρίστες. Η συνεργασία προβλέπει τη διοργάνωση ενός διευρυμένου road show στη Στοκχόλμη, το Μάλμο και το Γκέτεμποργκ και άλλες μεγάλες σκανδιναβικές πόλεις τον Οκτώβριο, σε κορυφαία στελέχη της σουηδικής τουριστικής βιομηχανίας. Οι παρουσιάσεις θα φιλοξενηθούν σε κεντρικά ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων όπου και θα παρατεθούν επίσημα δείπνα εργασίας. Στους πρώτους μήνες του 2013 αντίστοιχο πλάνο επικοινωνίας θα αναπτυχθεί στο Οσλο και το Ελσίνκι. Η ανανέωση της συνεργασίας με την North Events (μετά την επιτυχημένη καμπάνια παρουσιάσεων που πραγματοποιήθηκε στην Σκανδιναβική αγορά τον περασμένο Φεβρουάριο) φανερώνει την εμπιστοσύνη των εκπροσώπων του Εμιράτου και την απόλυτη ικανοποίησή τους από τα αποτελέσματα της προηγούμενης συντονισμένης καμπάνιας στην Σκανδιναβία. Το Ras Ah Khaimah είναι το βορειότερο από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Βρίσκεται σε απόσταση 45 λεπτών από το αεροδρόμιο του Ντουμπάι και το τελευταίο διάστημα επενδύει σημαντικά κεφάλαια στη δημιουργία τουριστικών και ξενοδοχειακών υποδομών, με στόχο να αποσπάσει μεγαλύτερα μερίδια επισκεπτών από Ευρώπη και Ασία. Μέχρι το τέλος του 2012 θα έχουν επενδυθεί περί τα 163 εκατ. δολάρια σε τουριστικές υποδομές, ενώ πολλαπλάσια είναι τα κεφάλαια που εισρέουν για επενδύσεις σε τουριστικά project από ξένα επενδυτικά σχήματα. Η North Events δραστηριοποιείται συστηματικά και έντονα την τελευταία τριετία στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας ελληνικούς προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις, συντονίζοντας καμπάνιες και επικοινωνιακές ενέργειες με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής παρουσίας και την αύξηση πωλήσεων στις παραπάνω αγορές.

Διαβάστε ακόμη

Ευρωεκλογές: Πού και πώς ψηφίζουμε, πόσους σταυρούς βάζουμε

Ημερίδα για τη βιώσιμη κινητικότητα στα ευρωπαϊκά νησιά

Youth Pass: Ξεπέρασαν τους 145.000 οι νέοι που θα λάβουν την ενίσχυση – Πότε καταβάλλεται το ποσό;

Στοιχεία «σοκ» από την ΕΛ.ΑΣ. για την ενδοοικογενειακή βία: 493 περιστατικά σε έξι ημέρες

Φορολογικές Δηλώσεις - Σωρεία προβλημάτων και ταλαιπωρίας η υποβολή τους

«Πράσινο φως» από το ΣτΕ για την κυκλοφορία των mini bus στα νησιά

MyInfo: Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του gov.gr

Πράσινο φως από το ΣτΕ για την κυκλοφορία των mini bus στα νησιά