ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ

ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ

ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 515 ΦΟΡΕΣ

Οργή και αγανάκτηση έχει προκαλέσει στους κατοίκους τ’ Αφάντου η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου στο τρενάκι! Μέχρι πέρυσι για τη διαδρομή από τη πλατεία του χωριού έως τη παραλία ο επιβάτης πλήρωνε 2 ευρώ και για την επιστροφή του άλλα τόσα, ενώ φέτος πληρώνει 2,5 ευρώ δηλαδή στο σύνολο (πήγαινε – έλα) 5 ευρώ το άτομο! Παιδιά ψυχραιμία χρειάζεται διότι την ώρα που ο κόσμος μετράει και το … σέντς το να δώσει 5 ευρώ για να κάνει μία βόλτα μέχρι τη παραλία – έστω και με το τρενάκι- είναι μάλλον … too much! ʼλλωστε αν το υπολογίσει υποψιάζομαι πως φθηνότερα θα του έρθει αν πάρει… ταξί, ιδίως αν είναι και 2-3 άτομα μαζί! Ελ.Π.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!