Όχι έναν, ούτε δύο, αλλά τρεις ποδοσφαιριστές με το ίδιο επίθετο θα αγωνίζονται τη νέα περίοδο στην Κατταβιά.
Πιο συγκεκριμένα ο σύλλογος της νότιας Ρόδου απέκτησε χθες τα αδέλφια Μιχάλη και Χρήστο Καρασάββα, με την μορφή δανεισμού από την εφηβική ομάδα του Διαγόρα.
Οι δύο αυτοί ποδοσφαιριστές ανεβάζουν σε τουλάχιστον είκοσι τον αριθμό των παικτών που γνωρίζει ήδη το τεχνικό δίδυμο του συλλόγου, Μανώλης Βασιλειάδης και Βασίλης Παπαϊωάννου, ότι θα έχουν τη νέα περίοδο στη διάθεσή τους. Μάλιστα το πιο εντυπωσιακό είναι ότι στην Κατταβιά θα συναντήσουν τον μεγαλύτερο αδερφό τους Χρήστο, ο οποίος αποκτήθηκε την προηγούμενη περίοδο από τον Εθνικό.