Μια μαγική βραδιά έζησαν οι κάτοικοι του Καστελλόριζου και οι επισκέπτες του νησιού την περασμένη Παρασκευή. Ο Αγαπητός, η Ίρις μαζί και ο Μίλτος Πασχαλίδης χάρισαν σε όλους πάνω από τρεις ώρες μουσικής πανδαισίας με τραγούδια και μελωδίες και πρόσφεραν στιγμές ανεπανάληπτης απόλαυσης!...
Μέσα στο ειδυλλιακό περιβάλλον του λιμανιού του ακριτικού νησιού, οι σπουδαίοι καλλιτέχνες κυριολεκτικά έδωσαν την ψυχή τους και γοήτευσαν τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί εκεί, αλλά και σε κάθε γωνιά του Καστελόριζου ακόμη και στις απέναντι ακτές, όπου μέχρι τα ξημερώματα έφταναν οι μελωδίες τους!..
Μετά τη Ρόδο και την επιτυχημένη συναυλία που έδωσαν στο Αρχαίο Θέατρο, ήρθε η σειρά του Καστελλόριζου για να απολαύσει το ανεπανάληπτο αυτό μουσικό ροδίτικο σχήμα, που σε κάθε εμφάνισή του ενθουσιάζει το κοινό και δείχνει τη δυναμική και το ταλέντο του ντόπιου καλλιτεχνικού δυναμικού.
Όμως, η συναυλία στο Καστελλόριζο ήταν το «κάτι άλλο». Ήταν ο τόπος, ήταν το περιβάλλον, ήταν η αυγουστιάτικη βραδινή αύρα, κυρίως όμως ήταν ο Αγαπητός, η Ίρις, ο Μίλτος, η Μιρέλα και τα άλλα παιδιά του συγκροτήματος, που έδωσαν μια ξεχωριστή νότα στο νησί μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού
Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες του νησιού είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν έντεχνα, λαϊκά και παραδοσιακά τραγούδια που πρόσφεραν μεγάλο κέφι και ενθουσιασμό και που έκαναν όλους να σηκωθούν και να χορέψουν!..
Η μουσική αυτή πανδαισία συνεχίστηκε μετά τη συναυλία-μέχρι τα ξημερώματα από τους καλλιτέχνες και τους πολυπληθείς φίλους τους στο χώρο μπροστά από το Φάρο, μέσα σε ατμόσφαιρα απόλυτης ηρεμίας!
Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που το εκλεκτό αυτό συγκρότημα δίνει συναυλία στο Καστελλόριζο με τη συνδρομή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και τη βοήθεια του Δήμου του νησιού. Ελπίζεται ότι η Περιφέρεια θα συνεχίσει να συνδράμει και να οργανώνει παρόμοιες εκδηλώσεις, που προσφέρουν στο ευρύ κοινό και παράλληλα προάγουν τον πολιτισμό μας.