Στις ΗΠΑ την Τετάρτη ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Στις ΗΠΑ την Τετάρτη ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Στις ΗΠΑ την Τετάρτη ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 209 ΦΟΡΕΣ

Την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου θα αναχωρήσει για την Αμερική ο Έλληνες υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος θα απευθύνει ομιλία στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.

Την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου θα αναχωρήσει για την Αμερική ο Έλληνες υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος θα απευθύνει ομιλία στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.

Αρχικά ο υπουργός Εξωτερικών θα επισκεφθεί το Σικάγο (όπου θα συναντηθεί με ομογενειακούς φορείς, την εκκλησία και τις αρχές της Πολιτείας).

Στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ θα συναντηθεί με τον γγ του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, τον ειδικό απεσταλμένο για το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ Μ. Νίμιτς και θα έχει σειρά διμερών επαφών με ομολόγους του από τη νοτιανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τον αραβικό κόσμο.

Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών θα λάβει μέρος σε δείπνο εργασίας που οργανώνει το Διεθνές Ινστιτούτο Ειρήνης για τη Μέση Ανατολή, σε δείπνο Διατλαντικού διαλόγου, καθώς επίσης και σε πρόγευμα εργασίας (που οργανώνουν οι ομόλογοί του από την Ισπανία και το Μαρόκο) για τη διαμεσολάβηση στην περιοχή της Μεσογείου.

Διαβάστε ακόμη

Πέντε συλλήψεις σε ένα 24ωρο για εμπρησμούς από αμέλεια σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Αττική και Ρόδο

Αγορά εργασίας στην εποχή του ΑΙ: Ποια επαγγέλματα επηρεάζονται ήδη, ποια αντέχουν στην επόμενη μέρα, δείτε λίστα

ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Από την πρώτη Κυριακή θα εκλέγονται δήμαρχοι και περιφερειάρχες

Μία κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές!

«Καλάθι» ΔΕΘ: Οι παρεμβάσεις που εξετάζει η κυβέρνηση και οι ομάδες που μπαίνουν στο επίκεντρο

Ενισχύεται το ΕΚΑΒ με δύο ελικόπτερα για να "χτυπηθούν" οι ελλείψεις στα νησιά

ΜΙΔΑ: Το ψηφιακό «μάτι» της ΑΑΔΕ στα ακίνητα με πρόστιμα έως 1.000 ευρώ