Συνάντηση με εκπροσώπους Ωδείων και Μουσικών Σχολών που δραστηριοποιούνται στο νησί της Ρόδου, αλλά και δημοσίων φορέων που σχετίζονται με την μουσική παιδεία, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4/10, στα γραφεία του Δ.Ο.Π.Α.Ρ., μετά από πρόσκληση του προέδρου του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού Ρόδου και αντιδημάρχου Πολιτισμού κ. Σάββα Διακοσταματίου.
Το θέμα της συνάντησης ήταν η αναγκαιότητα δημιουργίας ορχηστρικού μουσικού σχήματος, το οποίο θα εκπροσωπεί το νησί της Ρόδου και η συμβολή όλων των εμπλεκομένων παραγόντων για την έναρξη της προσπάθειας.
Aκολούθησε συζήτηση σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Ωδεία σήμερα με την οικονομική κρίση, ανταλλάχθηκαν απόψεις και δεσμεύθηκε ο πρόεδρος για τη στήριξη του Οργανισμού στα πλαίσια του εφικτού.
Συμφωνήθηκε η ενημέρωση των διδασκόντων των Ωδείων και κατ επέκταση των προχωρημένων μαθητών τους, για τη δήλωση συμμετοχής στο εγχείρημα και αναμένεται σύντομα να γίνει γνωστή και η συνέχεια της προσπάθειας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι:
1. Βενετοκλής Αναστάσιος, Μουσική Σχολή Δωδεκανησιακού Μουσικού Ομίλου Ρόδου
2. Καλαϊτζίδης Ιωάννης, Ωδείο Αιγαίο
3. Καραβελλάκης Ιωάννης, Μελάνθειο Ωδείο
4. Καρατζιά Ανθή, Ωδείο Κορέλλι
5. Κασιώτη Νεκταρία, Ωδείο Δωδεκανήσου
6. Καστρουνή Καίτη, Ωδείο Ρόδου
7. Μανωλίτσης Εμμανουήλ, Ελληνικό Ωδείο
8. Σύρμου Μαρία, Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Β/θμιας Εκ/σης Δωδ/σου
9. Τσιμπούρη Θεοδώρα, Μουσικό Σχολείο Ρόδου