Θα παρουσιαστεί το πρόγραμμα “Ελληνικό Πρωινό”

Θα παρουσιαστεί το πρόγραμμα “Ελληνικό Πρωινό”

Θα παρουσιαστεί το πρόγραμμα “Ελληνικό Πρωινό”

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 694 ΦΟΡΕΣ

Στην 28η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2012 συμμετέχει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα του «Ελληνικού Πρωινού». Ήδη 50 ξενοδοχεία από όλη την Ελλάδα πληρούν τις προϋποθέσεις και συμμετέχουν στο πρόγραμμα, παρόλο που οι εντάξεις ξενοδοχείων ξεκίνησαν προ δύο μηνών. Υπογραμμίζεται, ότι το Ξ.Ε.Ε. αναμένει σημαντική αύξηση της ανταπόκρισης των μελών του από όλη την Ελλάδα, για ένταξη στο «Ελληνικό Πρωινό», στο άμεσο μέλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο πρόγραμμα του ΞΕΕ που υλοποιήθηκε από την περιφέρεια νοτίου Αιγαίου και την ένωση ξενοδόχων Ρόδου σε συνεργασία με το σύλλογο διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον σε τοπικό επίπεδο, και μπορεί όλα τα ξενοδοχεία να μην έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα όμως μεγάλος αριθμός από αυτά το εφαρμόζουν ήδη με δική τους πρωτοβουλία. Εκτιμάται ότι περίπου είκοσι ξενοδοχεία της Ρόδου κυρίως 4 και 5 αστέρων προσφέρουν Ελληνικό πρωινό χρησιμοποιώντας για την παρασκευή του υλικά από ντόπιους παραγωγούς. Είναι προϊόντα της τοπικής γης πολλά από τα οποία είναι και βιολογικά τα οποία κάνουν τους πελάτες τους να καταθέτουν θετικά σχόλια. Η ποιότητα είναι μοναδική και φυσικά δε συγκρίνεται με αυτή των τυποποιημένων υλικών. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι τα ντόπια προϊόντα έχουν ενταχθεί και στην κουζίνα πολλών ξενοδοχείων του νησιού, φέρνοντας θεαματικά αποτελέσματα και ικανοποιώντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες τους. Με τον τρόπο αυτό στηρίζονται και οι ντόπιοι παραγωγοί οι οποίοι εφοδιάζουν τα ξενοδοχεία με καλής ποιότητας προϊόντα, αφού μεταφέρονται από το χωράφι κατευθείαν στην κουζίνα για την παρασκευή φαγητού. ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ Ειδικότερα, το πρόγραμμα «Ελληνικό Πρωινό» αποσκοπεί στον εμπλουτισμό του πρωινού που προσφέρουν τα ξενοδοχεία, με προϊόντα του κάθε τόπου και προορισμού, έτσι ώστε η πρωινή γευστική εμπειρία του κάθε ξένου και εγχώριου επισκέπτη να έχει σχέση με την Ελλάδα και ειδικότερα με τη συγκεκριμένη περιοχή που επισκέπτεται. Συγχρόνως επιτυγχάνεται η διασύνδεση του τουριστικού τομέα με τον πρωτογενή ώστε η ωφέλεια από τη δραστηριότητα να διαχέεται σε όλη την κοινωνία. Σημειώνεται, ότι απώτερος στόχος του Ξ.Ε.Ε. μέσω της πρωτοβουλίας του «Ελληνικού Πρωινού» είναι η ανάδειξη του άφθονου γαστρονομικού πλούτου όλων των περιοχών της χώρας και η αύξηση της ικανοποίησης των ξενοδοχειακών πελατών μέσω της δημιουργίας μοναδικών γευστικών εμπειριών. Επισημαίνεται, ότι το εν λόγω πρόγραμμα υποστηρίζεται και υλοποιείται με αποκλειστική χρηματοδότηση του Ξ.Ε.Ε.. Η ΕΚΘΕΣΗ Η φετινή διοργάνωση philoxenia από τις 22-25 Νοεμβρίου 2012, που έχει ως κεντρικό θεματικό πυρήνα τις νέες τουριστικές αγορές της Βαλκανικής και των κρατών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, φιλοδοξεί να αποτελέσει το πιο σημαντικό τουριστικό φόρουμ της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής. Η υλοποίησή της πραγματοποιείται από τη HELEXPO, σε συνεργασία με την εταιρία Artion Conferences & Events και σε αυτή θα έχει παρουσία και η Ρόδος μέσω της περιφέρειας νοτίου Αιγαίου. Τα νέα τουριστικά προϊόντα, που δημιουργούνται, με επίκεντρο την Ελλάδα θα προβληθούν μέσα από τη PHILOXENIA με προωθητικές ενέργειες και προγράμματα φιλοξενίας ξένων εκθετών. Την ίδια στιγμή στην PHILOXENIA 2012 θα συμμετάσχουν αντιπροσωπευτικές τουριστικές επιχειρήσεις απ’ όλες τις περιοχές της χώρας, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορες μορφές τουρισμού και θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με εμπορικούς επισκέπτες από τη διεθνή αγορά. Παράλληλα, προγραμματίζεται ειδικό αφιέρωμα στις νέες τεχνολογίες και το διαδικτυακό τουριστικό marketing, ενώ στο επίπεδο των παράλληλων εκδηλώσεων της PHILOXENIA ξεχωρίζει το Συνέδριο Πολιτιστικού και Θρησκευτικού Τουρισμού. Τα ειδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά της φετινής PHILOXENIA συνοψίζονται στα εξής: • Hosted Buyers Program: Διευρυμένη και στοχευμένη προσέλκυση εξειδικευμένων αγοραστών από αγορές-στόχους και κατόπιν υπόδειξης των ίδιων των εκθετών • Special Buyers: Πρόσκληση και φιλοξενία αγοραστών από τις νέες αγορές της Κίνας, της Ινδίας και της Ρωσίας • Ειδικά πακέτα συμμετοχής, που περιλαμβάνουν εκθεσιακό χώρο και κατασκευή stand με πρόβλεψη χώρου για B2B συναντήσεις • Κατανομή & σχεδιασμός περιπτέρων, βάσει των τουριστικών θεματικών ενοτήτων, που θα φιλοξενηθούν για την καλύτερη κατηγοριοποίηση και ανάδειξή τους στον εκθεσιακό χώρο • Δωρεάν συμμετοχή των εκθετών στο Συνέδριο Πολιτιστικού και Θρησκευτικού Τουρισμού • Εκτενές διαφημιστικό πρόγραμμα για την προβολή της έκθεσης σε ελληνικά και ξένα ΜΜΕ, social media, καθώς και σε κλαδικά μέσα • Πρόσκληση και φιλοξενία ειδικευμένων δημοσιογράφων σε θέματα τουρισμού, σε συνεργασία με κρατικούς & ιδιωτικούς φορείς.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου