Αυτή την περίοδο ασχολείται με την αποκατάσταση στάσεων λεωφορείων
Ρεπορτάζ:
Λίζα Τσοπανάκη
lizatsopanaki@rodiaki.gr
Το εθελοντικό έργο που έχει ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες συνεχίζει απτόητος ο εθελοντής κ. Αντώνης Αθανασίου, ο οποίος αφού έχει βάψει σήματα, βαρέλια της τροχαίας, σκουριασμένες ταμπέλες, έχει ξεκινήσει να αποκαθιστά και τις στάσεις των λεωφορείων!
Έχοντας ήδη βάψει και αντικαταστήσει το ανύπαρκτο παγκάκι σε μια στάση στο Μόντε Σμίθ, ο κ. Αθανασίου συνέχισε βάφοντας μια στάση έξω από το κεντρικό λιμάνι μας στην οποία πρόσθεσε και εκεί παγκάκι, ενώ αμέσως μετά ανέλαβε την κεντρική στάση λεωφορείων απέναντι από τη Νέα Αγορά (από τη μεριά του λιμανιού).
Δεν διστάζει μάλιστα να κάνει και τις παρεμβάσεις του προς τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου, από τις οποίες ζήτησε να αναλάβουν την διαγράμμιση του δρόμου έξω από το λιμάνι, αφού οι διαβάσεις είχαν πλέον ξεθωριάσει..
Πρόσφατα ο ίδιος είχε κάνει κάλεσμα μέσω της «Ρ» σε βαφείς που θέλουν να βοηθήσουν στην προσπάθειά του, για την συγκεκριμένη στάση που βρίσκεται στη Νέα Αγορά λόγω της δυσκολίας που είχε, χωρίς όμως να υπάρξει κάποια ανταπόκριση, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως δεν είχε ούτε ένα τηλεφώνημα! «Αυτοί είναι οι ροδίτες που αγαπούν τον τόπο τους» σημείωσε εμφανώς δυσαρεστημένος στη «Ρ» ο κ. Αθανασίου.
Χωρίς ωστόσο να το βάζει κάτω, αποφάσισε να συνεχίσει με μια στάση που βρίσκεται επί της 28ης Οκτωβρίου (μια από τις πολλές που βρίσκεται σε άθλια κατάσταση) για να συνεχίσει κάποια στιγμή και σε μια στάση που βρίσκεται στην Μεγάλου Κωνσταντίνου όταν, όπως επισημαίνει, η υπηρεσία πρασίνου κόψει όλα τα ξερόχορτα που βρίσκονται τριγύρω.
Ο ίδιος έχει βρει και υποστηριχτές όπως τον κύριο και την κυρία Σπανού που του προσφέρουν όποτε χρειάζεται τα ξύλα προκειμένου να τα τοποθετήσει στις στάσεις που «ανακαινίζει» και τον κ. Μιχάλη που του προσφέρει τα χρώματα.
«Προχωράω και βλέπω τα χάλια μας, υπάρχουν παντού εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, σκουριασμένες πινακίδες, σκουριασμένοι σκουπιδοτενεκέδες, στάσεις των λεωφορείων χωρίς στέγαστρο και γεμάτες σκουριές» είχε δηλώσει παλιότερα στη «Ρ» επισημαίνοντας φυσικά πως ο,τι κάνει, το κάνει για το νησί του.