Αθλητικά Τετάρτη 26.12.2012 17:09 Για το γούρι... Rodiaki NewsRoom ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 699 ΦΟΡΕΣ Α- Α+ Από το στάδιο «Ιωάννης Πρώτος» θα ξεκινήσει όπως πέρσι, τον Ιανουάριο η αγωνιστική δράση του στίβου στα Δωδεκάνησα. Θετικό ήταν πως το 2012 όλα πήγαν καλά για το διοργανωτή ΑΓΕΣ «Κάμειρος 2009», κι έτσι, αφού πάει γούρι, γιατί να το σταματήσει;
26.06.2026 12:15 Καταγγελίες της Δόξας Καρδάμαινας για «οικονομικές» πρακτικές δελεασμού παικτών της…