O Καλλικράτης φταίει και για τη ΡΟΔΑ

O Καλλικράτης φταίει και για τη ΡΟΔΑ

O Καλλικράτης φταίει και για τη ΡΟΔΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 124 ΦΟΡΕΣ

Στις αλλαγές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην Αυτοδιοίκηση και δη με τον Καλλικράτη, οφείλονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΔΕΣ ΡΟΔΑ και η κατάσταση αναμένεται να ομαλοποιηθεί μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού. Τα παραπάνω αναφέρει ο πρόεδρος της Επιχείρησης κ. Δημήτρης Καρατζιάς ερωτηθείς σχετικά με την αγωνία που εκφράζουν τελευταία οι εργαζόμενοι σ’ αυτήν για το μέλλον της, εστιάζοντας κυρίως στην οικονομική κατάσταση αλλά και στα παροπλισμένα λεωφορεία λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Καταρχήν, δήλωσε ο κ. Καρατζιάς: «Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει και δεν θέλω να ακούω ότι η ΡΟΔΑ θα κλείσει. Η ΡΟΔΑ θα κλείσει αν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν βοηθήσουν στο βαθμό που πρέπει και από την πλευρά τη δική μας εμείς. Όμως, υπάρχουν και προβλήματα. Όταν υπάρχουν προβλήματα, όμως, όλοι οι προμηθευτές είναι σχεδόν ξοφλημένοι και έχουν καταβληθεί σε όλους οι μισθοί». Όσο για το πού εντοπίζεται το πρόβλημα, σύμφωνα με τον ίδιο, καταρχήν, στα λεωφορεία και μέχρι ένα σημείο συμφωνεί με τους εκπροσώπους των εργαζομένων αλλά, όπως είπε, δεν είναι στο σημείο που τα λέει ο πρόεδρός τους κ. Μανόλης Κοντουδάκης. Σύμφωνα με τον κ. Καρατζιά, λοιπόν, υπάρχουν γύρω στα 7-8 λεωφορεία τα οποία χρειάζονται επισκευή αλλά, αυτό, σήμερα δεν είναι κάτι απλό καθώς χρειάζονται μελέτες και προγραμματισμός. Αυτή τη στιγμή ο προϋπολογισμός της ΡΟΔΑ έχει ψηφιστεί από το δ.σ. και περιμένουν τις επόμενες ημέρες να ψηφιστεί από το δ.σ. Μόλις γίνει αυτό θα αρχίσουν οι διαδικασίες και ο ίδιος θεωρεί ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα τα λεωφορεία θα είναι σχεδόν έτοιμα. Αντιμετωπίζουν, όμως, και ένα άλλο πρόβλημα, όπως είπε, αυτό με το ενιαίο μισθολόγιο, αφού πρόσφατα ήρθε σχετικό έγγραφο σύμφωνα με το οποίο από την 1η Ιανουαρίου δεν θα κόβουν εισιτήρια. Θύμισε, στη συνέχεια, ότι, την περασμένη φορά, με τον Επίτροπο βρήκαν μία λύση και μπόρεσαν να ενσωματώσουν στη μισθοδοσία και τα 12 ευρώ που είναι για τον οδηγό που κόβει τα εισιτήρια. Όπως είπε, είναι καλύτερα να κόβουν τα εισιτήρια οι οδηγοί και να πληρώνονται γι’ αυτό παρά να πάρουν εισπράκτορες αλλά ο ίδιος δεν μπορεί να αφήσει την επιχείρηση έτσι και θα δοθεί μία λύση στη βάση του ότι είτε θα προσλάβει επιπλέον προσωπικό ή κάτι άλλο θα γίνει. Ο ίδιος έθεσε το θέμα στη συνεδρίαση του δ.σ. που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα και θεωρεί ότι κατέληξαν σε μία λύση. Όπως είπε, θα τοποθετήσουν σε διάφορες στάσεις κάποια μηχανήματα και αν μπορέσουν με το Συνδικάτο των εργαζομένων και την Ομοσπονδία τους στην Αθήνα να βρεθεί μία λύση πάνω στο θέμα των 12 ευρώ την ημέρα, ο ίδιος δεν αρνείται να τα δώσει, «εφόσον φυσικά είναι και νόμιμο και το υπογράψει και ο Επίτροπος», όπως είπε και συνέχισε λέγοντας: «Πρέπει να καταλάβουν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι ότι δεν παίρνουμε αποφάσεις και λέμε ότι δεν κόβουμε εισιτήρια, νομίζω ότι το κατάλαβε και ο πρόεδρος ο ίδιος και πιστεύω θα αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις και μου υποσχέθηκαν ότι θα βοηθήσουν και αυτοί . Το βασικό, όμως, είναι ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αφού υπάρχει ακόμα ένας μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων, όχι μόνο στη ΡΟΔΑ αλλά και στις άλλες υπηρεσίες, που με τα ανταλλακτικά υπάρχει πρόβλημα». Πάντως, ο ίδιος θεωρεί ότι η ΡΟΔΑ δεν χρωστάει σε προμηθευτές, θα βρεθεί λύση και πιο σύντομα γι’ αυτό και μόλις τελειώσει ο προϋπολογισμός ευελπιστεί ότι το «άνοιγμα» της σεζόν θα μας βρει έτοιμους.

Διαβάστε ακόμη

Επίθεση Γ. Νικητιάδη στη ΝΔ για το ακτοπλοϊκό Καρπάθου-Κάσου σε συζήτηση με τον Γ. Παππά στη Βουλή

Αύριο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι το τελευταίο αντίο στον Αθανάσιο Κούτσια

Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου για την προστασία από την αφρικανική σκόνη

Επτά πλωτά ραντάρ «κλειδώνουν» το Αιγαίο

Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις Ευρωεκλογές με Κ. Αρβανίτη, Ζ. Τσιριγώτη, Κ. Γιαννακά

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων