Μεγάλη τουριστική έρευνα θα γίνει για τη Δωδεκάνησο

Μεγάλη τουριστική έρευνα θα γίνει για τη Δωδεκάνησο

Μεγάλη τουριστική έρευνα θα γίνει για τη Δωδεκάνησο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 838 ΦΟΡΕΣ

ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ

Μία μεγάλη τουριστική έρευνα σε διεθνές επίπεδο που θα περιλαμβάνει όσο γίνεται περισσότερες χώρες, θα πραγματοποιήσει το επιμελητήριο Δωδεκανήσου έχοντας και τη στήριξη της ένωσης ξενοδόχων Ρόδου, ώστε να εκπονηθεί ένα στρατηγικό σχέδιο όλων των προορισμών του νομού μας. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να δείξει τις βελτιωτικές κινήσεις που χρειάζονται ώστε να αποκτήσουν τα νησιά μας τη δική τους ταυτότητα και το δικό τους όνομα μέσα στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, για να μην αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο να βγουν εκτός αγοράς λόγω των πολλών ανταγωνιστών τους. Το θέμα συζητήθηκε στη συνεδρίαση του δ.σ. του επιμελητηρίου Δωδεκανήσου την Παρασκευή το βράδυ, ώστε να παρθεί μία κατ΄αρχήν απόφαση και να προχωρήσουν οι διαδικασίες που απαιτούνται ώστε η έρευνα να διεξαχθεί όσο γίνεται γρηγορότερα. Η συζήτηση ήταν μία προέκταση του θέματος που αφορούσε την παρουσίαση της τουριστικής έρευνας την οποία διεξήγαγε στην έκθεση του Βερολίνου το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου σε συνεργασία με τον ΠΡΟΤΟΥΡ. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνει η επιλογή των χωρών στους κατοίκους των οποίων θα απευθύνεται η έρευνα, με έμφαση τις αγορές που ενδιαφέρουν περισσότερο τους προορισμούς της περιοχής μας. Ειδικά για τη Ρόδο, οι αγορές στις οποίες θα στοχεύσει η έρευνα θα περιλαμβάνει οπωσδήποτε τη Γερμανία, την Αγγλία, την Ιταλία, τη Ρωσία κ.α. και φυσικά θα διεξαχθεί από επαγγελματία του είδους που θα επιλεγεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Ο ανάδοχος της έρευνας θα επιλεγεί με ιδιαίτερη προσοχή και θα είναι παγκόσμιας εμβέλειας όπως δήλωσε στη «Ρ» ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Γιάννης Πάππου, ώστε να έχει το κύρος και την πείρα σε ανάλογα θέματα. Τέτοιες εταιρίες βρίσκονται σε Γερμανία, Αγγλία και ΗΠΑ φέρνοντας ως παράδειγμα την εταιρία του CNN η οποία πραγματοποίησε ανάλογη έρευνα για το τουριστικό προϊόν του Ντουμπάι. «Η δουλειά που θα γίνει θα βασίζεται σε μία επαγγελματική προσέγγιση και όχι σε δράσεις του ποδαριού, ώστε να δοθούν όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται για το μεγάλο θέμα του marketing» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πάππου. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ένα θέμα που θα απασχολήσει τους διοργανωτές, είναι και το κόστος της έρευνας λόγω της οικονομικής στενότητας που υπάρχει και για το λόγο αυτό, το ποσό που θα διατεθεί συνολικά θα καταβληθεί προσπάθεια να είναι της τάξης των περίπου 100.000 ευρώ, ανάλογα φυσικά με τους πόρους του επιμελητηρίου. ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ Σε ό,τι αφορά την πρώτη έρευνα, αυτή κόστισε περίπου 5.000 ευρώ απευθυνόταν στο κοινό της έκθεσης του Βερολίνου και αφορούσε αποκλειστικά το νησί της Ρόδου, έχοντας σκοπό να σκιαγραφήσει το προφίλ της με βάση την καταγραφή των τουριστών. Σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε στο σώμα ο σύμβουλος Τάσος Χατζηλιαμής συμπληρώθηκαν 650 ερωτηματολόγια ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία έκδοσης των συμπερασμάτων. Από μία πρώτη ανάλυση των απαντήσεων που δόθηκαν προκύπτει το πολύ σημαντικό συμπέρασμα ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει η Ρόδος είναι κοστολογημένες σε ικανοποιητικό βαθμό, απαντώντας στο ερώτημα αν η Ρόδος είναι ή όχι ακριβή. Αυτό εκτιμά το 70% των ερωτηθέντων τουριστών που είχαν επισκεφτεί τη Ρόδο τα προηγούμενα χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διοργανωτές της έρευνας θα παρουσιάσουν τα αποτελέσματά της σε ειδική εκδήλωση στην οποία θα κληθεί να παραστεί και η υπουργός τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη. Ειδικότερα οι Γερμανοί επισκέπτες ρωτήθηκαν μεταξύ άλλων: - Αν επισκέφθηκαν στο παρελθόν τη Ρόδο, ή αν θα την επισκεφθούν στο μέλλον - Αν θεωρούν ότι το νησί μας είναι ένας δημοφιλής προορισμός - Ποιο βαθμό θα έδιναν στο προφίλ του - Ποιοι λόγοι τους οδήγησαν στη συγκεκριμένη επιλογή - Αν θεωρούν τις υπηρεσίες και το κόστος των διακοπών τους ακριβό - Ποιοι είναι οι ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ρόδου και ποιοι έχουν το ίδιο τουριστικό προϊόν - Αν θα παρακινούσαν και άλλους να κάνουν διακοπές στο νησί. αποτυπωθούν οι ταξιδιωτικές τάσεις τους.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές