Τι αναφέρουν στην απάντησή τους στον πρόεδρο του δ.σ. Δ. Καρατζιά
Ως ευρισκόμενος εκτός τόπου και χρόνου, χαρακτηρίζει τον πρόεδρο της ΡΟΔΑ κ. Δ. Καρατζιά το σωματείο εργαζομένων, με ανακοίνωση που εξέδωσε, με αφορμή την συνέντευξη του κ. Καρατζιά στη Ροδιακή.
Ειδικότερα αναφέρονται στην ανακοίνωση τα εξής:
«Για άλλη μια φορά ο Πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ κύριος ΚΑΡΑΤΖΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην συνέντευξη που έδωσε την Κυριακή 21 / 04/13 στην εφημερίδα ΡΟΔΙΑΚΗ, απέδειξε ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου, δεν έχει καταλάβει ακόμα και τώρα που έχουμε φτάσει σε τόσο δύσκολη θέση σαν επιχείρηση για ποιο λόγο τον κατηγορούμε αυτόν και το επιτελείο του.
Δεν τον κατηγορούμε όπως πιστεύει για της περικοπές στους μισθούς μας, αλλά ούτε από πολιτικές σκοπιμότητες που δήλωσε στην εφημερίδα, στα πολιτικά παιχνίδια τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι της ΡΟΔΑ πάντα ήμασταν απόντες.
Τον κατηγορούμε για αδράνεια και οργάνωση του ποδαριού και δεν τον κατηγορεί «ο ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗΣ και η παρέα του» αλλά 56 εργαζόμενοι που έδωσαν το παρών στην γενική συνέλευση.
Δεν θα απαντήσουμε σε τίποτα άλλο από αυτά που ανέφερε γιατί μάς κάλυψε ο ίδιος στην συνέντευξή του με αυτά που είπε, αλλά και με τις καθημερινές του δηλώσεις.
Το μόνο που μένει από εδώ και πέρα είναι να δούμε ποιος λέει την αλήθεια.
Αν ο κύριος ΚΑΡΑΤΖΙΑΣ και το επιτελείο του έχουν δίκιο, σας δίνουμε τον λόγο μας, ότι θα βγούμε δημόσια θα ζητήσουμε συγγνώμη και θα παραδεχθούμε το λάθος μας.
Αν όμως αποδειχθεί ότι οι εργαζόμενοι είχαμε δίκιο και η επιχείρηση μας βρεθεί σε κίνδυνο από τους λάθος χειρισμούς και τον εγωισμό κάποιων τότε θα πρέπει «να βρούν καράβι να φύγουν» όπως λέει και ο λαός μας.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
(ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ)»