Έχουμε την εντύπωση ότι ο αντιπεριφερειάρχης μας κ. Φώτης Χατζηδιάκος, χρειάζεται εντατικά μαθήματα, όταν πηγαίνει στο εξής σε περιοδείες έργων.
Διότι συνήθως, οι περιοδεύοντες, κοιτάζουν τα καλούπια, τα δεσίματα από σίδηρο, τα υλικά κλπ.
Σε αντίθεση με τον Φώτη Χατζηδιάκο που βλέπει κάτω από τη γέφυρα!
Θα του τα δείξει άραγε όλα αυτά, ο Γιάννης Μαχαιρίδης; Ή θα τον αφήσει εκεί, να βλέπει από ψηλά και να ζαλίζεται όσο ο ίδιος δεν θα ξεκαθαρίζει το τοπίο για το τι θα πράξει πολιτικά;
Μιχ. Μ.