Για πρώτη φορά υπόγειοι κάδοι απορριμμάτων στην Κω

Για πρώτη φορά υπόγειοι κάδοι απορριμμάτων στην Κω

Για πρώτη φορά υπόγειοι κάδοι απορριμμάτων στην Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 782 ΦΟΡΕΣ

ʼλλη μια, μεγάλης σημασίας, επιτυχία για τη Δημοτική Αρχή, με την ένταξη σε χρηματοδότηση υποβληθείσας πρότασης στο Πράσινο Ταμείο. Συγκεκριμένα, στα πλαίσια του χρηματοδοτικού προγράμματος «Αστική Αναζωογόνηση 2012-2015» για το έτος 2013, ο Δήμος της Κω πέτυχε τη χρηματοδότηση με 181 χιλιάδες Ευρώ του έργου «Διαχείριση Αστικών Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης Δήμου Κω». Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση 16 σύγχρονων υπόγειων κάδων καθώς και την προμήθεια και τοποθέτηση δύο (2) υδραυλικών γερανών σε δύο απορριμματοφόρα τύπου πρέσας του Δήμου της Κω. Οι 16 υπόγειοι κάδοι θα τοποθετηθούν σε κομβικά σημεία, με άμεσο στόχο την επέκταση του συστήματος σε όλες τις νευραλγικές περιοχές του Δήμου μας, ιδιαίτερα σε αυτές που αναπτύσσεται μεγάλη τουριστική κίνηση. Στις δηλώσεις τους, τόσο ο Αντιδήμαρχος Χρηματοδοτούμενων και Αναπτυξιακών Έργων κ. Νικηταράς, που είχε την ευθύνη της κατάθεσης της πρότασης και της διεκδίκησης της έγκρισης της χρηματοδότησης, όσο και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κ. Πης, που θα έχει την εποπτεία της εφαρμογής του προγράμματος, επεσήμαναν την καθημερινή προσπάθεια που καταβάλει ο Δήμος στους τομείς της Περιβαλλοντικής Προστασίας και της Καθαριότητας και τόνισαν πως εφόσον η εφαρμογή αποδώσει τα αναμενόμενα, τότε, θα αλλάξει ριζικά η εικόνα του νησιού ως προς τη διαχείριση και την αποκομιδή των απορριμμάτων που αποτελεί ζητούμενο εδώ και δεκαετίες.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία