Έντονη διαφωνία Κόνσολα για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια

Έντονη διαφωνία Κόνσολα για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια

Έντονη διαφωνία Κόνσολα για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 670 ΦΟΡΕΣ

Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών παρευρέθηκε ο βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, καταθέτοντας τη διαφωνία του για το νέο σχεδιασμό δρομολογίων που καταργεί την απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καρπάθου και της Κάσου με τον Πειραιά αλλά και την προσέγγιση πλοίου στο Διαφάνι Καρπάθου. Ο βουλευτής, που έχει καταθέσει και αναλυτική πρόταση για έναν συνολικό επανασχεδιασμό των άγονων γραμμών, ζήτησε να υπάρξει απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καρπάθου και της Κάσου με τον Πειραιά, ενώ επισήμανε ότι στο δρομολόγιο πρέπει να ενταχθεί και η προσέγγιση του πλοίου στο Διαφάνι της Καρπάθου, αφού επιβάλλεται από τις αντικειμενικές συνθήκες αλλά και τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες του νησιού που σχετίζονται με τη δυσκολία μετακίνησης. Σε δήλωσή του ο κ. Κόνσολας επισημαίνει: «Η αξιόπιστη ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καρπάθου και της Κάσου με τον Πειραιά, δεν είναι δυνατόν να μετρηθούν με τη μεζούρα του δημοσιονομικού κόστους. Αντανακλούν σε κάτι πολύ πιο σημαντικό, η αντιμετώπισή τους έχει πολυσήμαντο χαρακτήρα. Η Πολιτεία οφείλει να κρατάει ανοιχτούς τους διαύλους επικοινωνίας, να μην επιτρέπει να δημιουργηθούν συνθήκες απομόνωσης για τους ακρίτες. Θεωρώ ότι ο σχεδιασμός για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καρπάθου και της Κάσου πάσχει. Δεν συνιστά ορθολογικό σχεδιασμό αλλά το αντίθετο. Με το νέο σχεδιασμό, είναι αναγκασμένοι να μεταβαίνουν σε Ρόδο ή Ηράκλειο, να περιμένουν για ώρες στα εκεί λιμάνια και ίσως και κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες, για να μεταβούν στον Πειραιά. Η συγκεκριμένη εξέλιξη, θα έχει και αρνητικές επιπτώσεις στην τουριστική, κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη των δύο αυτών νησιών, τα οποία θέτει σε μία ιδιότυπη απομόνωση. Την ίδια στιγμή περιθωριοποιείται μια ολόκληρη γεωγραφική περιοχή με την κατάργηση του δρομολογίου από και προς το Διαφάνι Καρπάθου. Είναι βέβαιο ότι όσοι έκαναν αυτό τον επανασχεδιασμό δεν γνωρίζουν ότι το Διαφάνι Καρπάθου δεν αποτελεί απλά ένα λιμάνι αλλά εξυπηρετεί μία μεγάλη και ευρεία περιοχή της Βόρειας Καρπάθου, την ιστορική κοινότητα Ολύμπου και την Αυλώνα. Οι γεωγραφικές ιδιαιτερότητες, ουσιαστικά, συμβάλλουν στο να έχει τα χαρακτηριστικά αυτόνομου νησιού η συγκεκριμένη περιοχή. Και σε ένα νησί με αυτά τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες, μέσο μεταφοράς είναι το πλοίο. Το θέμα δεν κλείνει εδώ, ζήτησα από τον Υπουργό να το επανεξετάσει όπως να επανεξετάσει και την κατανομή των χρημάτων στις επιδοτούμενες γραμμές, να προταχθούν προτεραιότητες και πραγματικές ανάγκες και περιμένω απάντηση. ʼλλωστε έχω καταθέσει και επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή για το συγκεκριμένο ζήτημα».

Διαβάστε ακόμη

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο