Μητρώο παραγωγών που συνεργάζονται με το πρόγραμμα Ελληνικό Πρωινό ετοιμάζει το ΞΕΕ

Μητρώο παραγωγών που συνεργάζονται με το πρόγραμμα Ελληνικό Πρωινό ετοιμάζει το ΞΕΕ

Μητρώο παραγωγών που συνεργάζονται με το πρόγραμμα Ελληνικό Πρωινό ετοιμάζει το ΞΕΕ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 359 ΦΟΡΕΣ

Για την ιδέα, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν αρχικά αλλά και την πορεία του προγράμματος Ελληνικό Πρωινό, μίλησε κατά την διάρκεια του 9ου συνεδρίου IMIC, στη Σαντορίνη, ο επικεφαλής του προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και μέλος ΔΣ του ΞΕΕ κ. Γιώργος Πίττας. Σύμφωνα με τον κ. Πίττα μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν πραγματοποιηθεί 167 εντάξεις ξενοδοχείων ενώ οι αιτήσεις φθάνουν τις 219. Επίσης, σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά σύντομα θα πραγματοποιηθεί η δημιουργία μητρώο των προμηθευτών που συνεργάζονται με τα ξενοδοχεία. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑγροΤύπου μέχρι σήμερα στο πρόγραμμα «Ελληνικό πρωινό» συμμετέχουν περίπου 200 παραγωγοί από όλη τη χώρα. «Στο μητρώο θα καταγράφονται οι προμηθευτές με τα προϊόντα τους, τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους κ.α. Όλη η πραγματική εικόνα ενός παραγωγού θα καταγραφεί και θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του «Ελληνικού Πρωινού», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Πίττας. Από την πλευρά της η κα. Ράνια Πηλίδου υπεύθυνη μάρκετιγκ του «Ελληνικού Πρωινού» συμπλήρωσε: «Ο στόχος σε σχέση με τους προμηθευτές είναι διπλός. Πρώτα απ’ όλα θα δημιουργήσουμε μια λίστα με αυτούς που συνεργαζόμαστε ώστε κάποιος ξενοδόχος που θεωρεί ότι κάποια προϊόντα είναι ακριβά στην περιοχή του π.χ. το μέλι να μπορεί να βρίσκει κάποιον με καλύτερες τιμές στην υπόλοιπη Ελλάδα. Ο δεύτερος στόχος είναι να γνωρίσουμε τους Έλληνες προμηθευτές στους ξένους επισκέπτες. Όπως προβάλλουμε τα ξενοδοχεία, με τον ίδιο τρόπο θα προβάλλουμε και αυτούς». Στόχος Όσον αφορά τους στόχους του προγράμματος, σύμφωνα με όσα ανέφεραν τόσο ο κ. Πίττας όσο και η κα. Πηλίδου είναι να ενταχθούν στο πρόγραμμα περίπου 270 με 300 ξενοδοχεία. Στην συνέχεια αυτό που θα γίνει είναι να καταγραφούν μέσα από μια εμπεριστατωμένη επιστημονική μελέτη τα αποτελέσματα του προγράμματος από όλους όσους έχουν συμμετάσχει έτσι ώστε η μελέτη αυτή να αποτελέσει και ένα «όπλο» στα χέρια των υπευθύνων του «Ελληνικού Πρωινού» προκειμένου να πείσουν περισσότερα ξενοδοχεία να ενταχθούν σε αυτό. Στόχος του προγράμματος είναι να ενταχθούν 1.000 ξενοδοχεία από όλη την χώρα. Το πρόγραμμα σε αριθμούς Μέχρι αυτή την στιγμή έχουν ενταχθεί 7 ξενοδοχεία στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, 8 στην Αττική, 10 στο Βόρειο Αιγαίο, 15 στα Δωδεκάνησα, 7 στην Ήπειρο, 4 στη Θεσσαλία, 21 σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, 2 στο Ιόνιο, 1 στη Κεντρική Μακεδονία, 39 στη Κρήτη, 24 στις Κυκλάδες, 13 στην Πελοπόννησο, 9 στο Πήλιο, 5 στις Σποράδες και την Εύβοια, 2 στη Στερεά Ελλάδα. Επίσης τα πρότυπα πρωινά με βάση την περιοχή είναι μέχρι στιγμής 12 (αυτά θα αποτελέσουν τον… μπούσουλα για κάθε περιοχή αλλά δεν θα είναι υποχρεωτικά για τα ξενοδοχεία). Τέσσερα στην Ηπειρωτική Ελλάδα, 7 στα νησιά του Αιγαίου και 1 στο Ιόνιο. Στόχος επίσης του προγράμματος είναι το επόμενο διάστημα να δημιουργηθούν πρότυπα πρωινά στην Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο. Τα προϊόντα ΠΟΠ, ΠΓΕ και άλλα σημαντικά ελληνικά προϊόντα που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα φθάνουν τα 58. Γενικά στην χώρα έχουν ενταχθεί 14 προϊόντα μεταξύ των οποίων το Κασέρι ΠΟΠ, το κολοκύθι, το μέλι, η μελιτζάνα, η ξυνομυζήθρα, η τομάτα, η Φέτα ΠΟΠ κ.α., 20 προϊόντα στην Ηπειρωτική Ελλάδα, 3 στην Κρήτη, 12 στα νησιά του Αιγαίου, 1 στα νησιά του Ιονίου και 8 στη Πελοπόννησο. Το Ελληνικό Πρωινό Το Ελληνικό Πρωινό είναι ένα πρόγραμμα του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.), το οποίο έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται από το 2010, με βασικό σκοπό τον εμπλουτισμό του πρωινού που προσφέρεται στα Ελληνικά ξενοδοχεία, με αγνά και μοναδικά προϊόντα της Ελληνικής γης, καθώς και παραδοσιακά τοπικά εδέσματα της κάθε περιοχής της Ελλάδας. Τα ξενοδοχεία με το σήμα του Ελληνικού Πρωινού δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες τους να ανακαλύψουν τους εκατοντάδες μικρούς γαστρονομικούς θησαυρούς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ο ΑγροΤύπος ήταν χορηγός επικοινωνίας του συνεδρίου Το συνέδριο IMIC 2013 με θέμα «Τουρισμός και Γαστρονομία: Το Επόμενο Βήμα», πραγματοποιήθηκε (17 –18 Οκτωβρίου) στο Συνεδριακό Κέντρο Πέτρος Μ. Νομικός, στη Σαντορίνη (διοργανώθηκε από την εταιρεία Ηλιότοπος Συνέδρια και ο ΑγροΤύπος ήταν χορηγός επικοινωνίας). Το IMIC πραγματοποιείται για πρώτη χρονιά στην περιφέρεια, με την ευκαιρία της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας να ανακηρύξει το 2013 «Έτος Γαστρονομίας Σαντορίνης». Το συνέδριο τέλεσε υπό την αιγίδα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Δήμου Θήρας και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ενώ έχει ενταχθεί επίσης στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της πρωτοβουλίας «Θεσμοφόρια» του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. H ελληνική κουζίνα βάση της τουριστικής στρατηγικής Η σημασία της γαστρονομίας, αλλά και της συνεργασίας των τοπικών κοινωνιών για την προώθηση προορισμών, αναδείχθηκε κατά τη διάρκεια του 9ου συνεδρίου IMIC καθώς η σύνδεση ενός προορισμού με τη γευστική εμπειρία αποτελεί κυρίαρχο θέμα στις στρατηγικές προσέλκυσης τουριστών. «Η ελληνική κουζίνα θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση της τουριστικής στρατηγικής, τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο», τόνισε ο κεντρικός ομιλητής της διοργάνωσης, Executive Director του World Food Travel Association κ. Ερικ Γουλφ, ανακοινώνοντας τη δημιουργία παραρτήματος του Συνδέσμου στη χώρα. Χρήστος Διαμαντόπουλος

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού