Επιφυλακτικοί οι καταστηματάρχες για το ξύλινο πεζοδρόμιο στην παραλία

Επιφυλακτικοί οι καταστηματάρχες για το ξύλινο πεζοδρόμιο στην παραλία

Επιφυλακτικοί οι καταστηματάρχες για το ξύλινο πεζοδρόμιο στην παραλία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 736 ΦΟΡΕΣ

Προβληματισμός για την χαμηλή αγοραστική κίνηση

Τις επιφυλάξεις των καταστηματαρχών της Παλιάς Πόλης για τη χρήση και τον σκοπό της κατασκευής του ξύλινου πεζοδρομίου στην παραλιακή ζώνη της πόλης, διατυπώνει ο Πρόεδρός τους, κ. Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, με αφορμή τις εργασίες επέκτασής του που έχουν ξεκινήσει από τη Δημοτική Αρχή. Συγκεκριμένα, ερωτηθείς, χθες, σχετικά ο κ. Παναγιωτόπουλος, καταρχήν, ανέφερε ότι, όταν ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου κομματιού του ξύλινου πεζοδρομίου, όλοι πίστευαν ότι θα ήταν ένα πεζοδρόμιο το οποίο θα βοηθούσε την κίνηση των πεζών και κατ’ επέκταση και των τουριστών, γι’ αυτό και βλέπουν θετικά την επέκτασή του που γίνεται τώρα, ωστόσο, όπως επισημαίνει, εκείνο που δεν θέλουν είναι να γίνει και στο καινούργιο κομμάτι αυτό το οποίο συνέβη στο μικρό κομμάτι. Ο ίδιος, άφησε αιχμές ότι, το ξύλινο πεζοδρόμιο, μοιάζει να έχει γίνει για να διευκολυνθούν οι ψαράδες που έχουν εκεί τις ψαρόβαρκές τους και, σε ορισμένες περιπτώσεις, υπάρχει κατάληψη του πεζοδρομίου ενώ κυκλοφορούν και μηχανάκια! Και είπε, χαρακτηριστικά: «Δηλαδή, φτιάξαμε ένα πεζοδρόμιο μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουμε κάποια εμπορική δραστηριότητα δύο-τριών ανθρώπων. Ελπίζουμε το καινούργιο κομμάτι να μη γίνει το ίδιο με κάποια επέκταση αυτών των δραστηριοτήτων, ενδεχομένως σε καινούργιους συντοπίτες μας οι οποίοι θα θέλουν να δραστηριοποιηθούν εμπορικά και το Λιμενικό Ταμείο να δώσει κάποιες…περίεργες άδειες και να δημιουργηθεί επέκταση του φαινομένου αυτού». Όπως εξήγησε, οι ίδιοι είναι υπέρ της προοπτικής αυτής, δηλαδή της επέκτασης του πεζοδρομίου σε συνδυασμό με τον εξωραϊσμό του θαλασσινού μετώπου αφού θεωρούν ότι θα βελτιωθεί η όλη κίνηση των πεζών και πολύ περισσότερο των τουριστών μας, οι οποίοι θα πρέπει να απολαμβάνουν και την εξωτερική πλευρά της Παλιάς Πόλης. Μάλιστα, ο κ. Παναγιωτόπουλος, δεν παρέλειψε να «μαλώσει» κάποιους συναδέλφους που αντιδρούν, λέγοντας: «Υπάρχουν κάποιες φωνές συναδέλφων μας μέσα στην Παλιά Πόλη οι οποίοι θεωρούν ότι δεν πρέπει να γίνει ο πεζόδρομος διότι θα δημιουργήσει εκτροπή των τουριστών, δεν θα μπαίνουν από τη μία πύλη, θα μπαίνουν από την άλλη πύλη κτλ. Θεωρώ ότι αυτές οι φωνές πρέπει να πάψουν να υπάρχουν. Εμάς μας ενδιαφέρει ο τουρίστας να μπει μέσα στην Παλιά Πόλη και μας ενδιαφέρει ο εξωραϊσμός όλου του κομματιού εκτός των τειχών. Βέβαια, από κάποια σχέδια τα οποία μας έδειξαν, εκτός του πεζοδρόμου, υπάρχει στα σχέδια να γίνει και εκτροπή της κυκλοφορίας πλάι στον ξύλινο πεζόδρομο και να δημιουργηθεί και ένα κομμάτι πλατείας μπροστά από το ωραιότερο κομμάτι της Παλιάς Πόλης, την Κολώνα. Τουλάχιστον, από τα σχέδια που μας έδειξαν δείχνει πολύ ωραίο το συγκεκριμένο κομμάτι». Βέβαια, τους είπαν ότι αυτό προβλέπεται να γίνει σε δεύτερο χρόνο αφού χρήματα δεν υπάρχουν, ωστόσο οι ίδιοι ευελπιστούν, να γίνει αυτή η παρέμβαση το συντομότερο δυνατό διότι, όπως είπε ο Πρόεδρος, θεωρούν ότι και με αυτή την παρέμβαση «θα σταματήσει αυτό το χάλι που υπάρχει έξω από την Κολώνα: Ένας τουρίστας να βλέπει μηχανάκια, αυτοκίνητα, ταξί, λεωφορεία, παρκαρισμένα». Μάλιστα, όσο αφορά στο πάρκινγκ στην Κολώνα, είπε ότι η πρόταση που έχει κάνει είναι να δίνεται προτεραιότητα στους τουρίστες αφού δυσκολεύονται να κατέβουν με αυτοκίνητο και να επισκεφθούν το κέντρο λόγω του κυκλοφοριακού φόρτου που υπάρχει. Όπως λέει ο κ. Παναγιωτόπουλος, δεν θα πρέπει να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους οι καταστηματάρχες και οι πολίτες και να μη βρίσκουν πάρκινγκ οι τουρίστες. Κίνηση χωρίς…αντίκρισμα Μικρός ο τζίρος των καταστημάτων στην Παλιά Πόλη παρά την εντυπωσιακή αύξηση των επισκεπτών, λέει ο κ. Παναγιωτόπουλος. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Η ποιότητα των τουριστών μας ήταν χαμηλή. Ναι μεν είχαμε προσέλευση τουριστών, δεν είχαμε ανταποδοτικότητα από πλευράς οικονομικής στο τι δαπάνησαν στην αγορά. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους κατά τον ίδιο: Ο πρώτος λόγος είναι ότι υπάρχει μία γενικότερη ύφεση σε όλη την Ευρώπη και τις Ανατολικές χώρες, αφού υπήρχαν πολλοί τέτοιοι πελάτες φέτος. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι έπεσε η ποιότητα των κρουαζιεροπλοίων που μας επισκέπτονται, σε συνδυασμό και με την πολιτική που ακολουθούν τα κρουαζιερόπλοια, δηλαδή ότι, πλέον, και γι’ αυτά έχει λειτουργήσει το σύστημα all-inclusive, με πολλά γεύματα, μπουφέδες κτλ. Αυτά έχουν σαν συνέπεια οι τουρίστες αφενός να κυκλοφορούν λιγότερο αλλά και να ξοδεύουν και λιγότερο”. Τα προβλήματα παραμένουν Παράλληλα, εξακολουθούν και υφίστανται…τα διαχρονικά προβλήματα της λειτουργίας της Παλιάς Πόλης αφού, όπως τόνισε ο κ. Παναγιωτόπουλος, τα όποια μέτρα δεν λειτούργησαν προς την κατεύθυνση της επίλυσής τους. Σύμφωνα με τον ίδιο, η φύλαξη των πυλών είναι ένα μέτρο που μόνο οικονομικά κοστίζει στο Δήμο και τους δημότες, και είναι αναποτελεσματικό. Όπως είπε, στο πρώτο που θα πρέπει να επενδύσουν είναι η παιδεία, ώστε να καταλάβουν όλοι ότι δεν μπορούν να κάνουν χρήση οχημάτων μέσα στο Μνημείο. «Πρέπει ν’ αρχίσουμε να αποκτούμε συνείδηση γιατί όσα κατασταλτικά μέτρα και αν υπάρξουν, δεν πρόκειται να αποδώσουν. Από εκεί και πέρα, πιστεύω θα πρέπει να γίνει πολύ αυστηρή πρώτα η Δημοτική Αρχή, θεσπίζοντας κάποιους κανόνες πιο σοβαρούς και επιβάλλοντας πρόστιμα και μετά η Αστυνομία», τόνισε ο κ. Παναγιωτόπουλος, μην παραλείποντας, πάντως, να τονίσει ότι και οι καταστηματάρχες θα πρέπει να προσέχουν τη χρήση των οχημάτων μέσα στο Μνημείο, απαγορεύοντάς το στους υπαλλήλους τους. Είπε, ακόμη, ότι και οι μπάρες είναι αναποτελεσματικές και με μεγάλο κόστος ενώ λειτουργούν περιστασιακά.

Διαβάστε ακόμη

Προσοχή… αδιέξοδο!

Τη Ρόδο επισκέφθηκε o Ανδρέας Σπυρόπουλος, Γραμματέας ΚΠΕ και υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ

3χρονο κοριτσάκι έπεσε από μπαλκόνι στη Ρόδο και τραυματίστηκε σοβαρά

Aνακοίνωση της παράταξης του Αντ. Καμπουράκη για το δάνειο που πρόκειται να λάβει ο δήμος Ρόδου

Άσκηση για εκδήλωση πυρκαγιάς σε πλοίο έγινε στο λιμάνι της Ρόδου

Σωματείο Ε.Ι.Χ. με οδηγό: «Δεν είναι μέλη μας οι εταιρείες που κατήγγειλαν οι ταξιτζήδες»

Δάνειο 9,5 εκατομμυρίων θα αιτηθεί ο δήμος της Ρόδου

Για το θέμα του Εθνικού Θεάτρου ενημερώθηκε ο αν. υπουργός Εθνικής Οικονομίας