Με κατάληψη στα γραφεία και χειρόφρενο στα λεωφορεία απαντούν οι εργαζόμενοι της ΡΟΔΑ

Με κατάληψη στα γραφεία και χειρόφρενο στα λεωφορεία απαντούν οι εργαζόμενοι της ΡΟΔΑ

Με κατάληψη στα γραφεία και χειρόφρενο στα λεωφορεία απαντούν οι εργαζόμενοι της ΡΟΔΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1750 ΦΟΡΕΣ

Τι αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους

Με αφορμή το δημοσίευμα της Κυριακής 1ης Δεκεμβρίου της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας που αφορά την δημοσίευση λίστας 29 δημοτικών επιχειρήσεων στις οποίες πρόκειται να εφαρμοστεί η τακτική του «ξαφνικού θανάτου» στην οποία λίστα συμπεριλαμβάνεται και η Δημοτική Επιχείρηση Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, πραγματοποιήθηκε σήμερα Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συνδικάτου Εργαζομένων. Στην απόφαση αναφέρονται τα εξής: - Οι εργαζόμενοι της μοναδικής Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρηση του νησιού που δημιουργήθηκε βάσει του Ν. Καλλικράτη θα αντισταθούν με όλες τους τις δυνάμεις στο κλείσιμο της Επιχείρησης και αυτό ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ. - Εκφράζουμε την απορία και την αγανάκτησή μάς για την σκοπιμότητα αυτού του δημοσιεύματος και ΓΙΑΤΙ και με ποια κριτήρια μία επιχείρηση που απασχολεί 70 αορίστου χρόνου εργαζόμενους και περίπου 30 συμβασιούχους και ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ αλλά αντίθετα εξυπηρετεί και επιτελεί κοινωφελές έργο, θα πρέπει να οδηγηθεί στον αφανισμό. - Επιπλέον θα πρέπει να αναφερθεί ότι εκτός από τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των ντόπιων και των επισκεπτών, η Δημοτική επιχείρηση είναι παρόν σε κάθε έκτακτο συμβάν όπως πυρκαγιές, πλημμύρες, συνδράμει και υποστηρίζει τον Δήμο και τις δομές του σε κάθε δραστηριότητά του, χωρίς κανένα όφελος. Δεν ωφελεί να αναφέρουμε τι εξυπηρετεί η ΡΟΔΑ. Αυτοί που γνωρίζουν καταλαβαίνουν. - Έχουμε την αίσθηση ότι η όποια επιλογή γίνεται χωρίς πραγματική αξιολόγηση, με μοναδικό κριτήριο τη συμπλήρωση των αριθμών απολύσεων κατ’ απαίτηση της τρόικας και όχι την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας υγιής επιχείρησης. - Δηλώνουμε ότι η Επιχείρηση υπάρχει και εξυπηρετεί τις ανάγκες του νησιού από το 1951 και έχει προσφέρει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ στην κοινωνία του τόπου μας. - Επειδή οι κρατούντες προφανώς δεν αντιλαμβάνονται τι σημαίνει για εμάς όχι απλά η δουλειά μάς αλλά όλη η ύπαρξή μας θα πράξουμε ότι θεωρούμε ότι μπορεί όχι μόνο να βοηθήσει αλλά και να μπλοκάρει κάθε είδους σκοπιμότητες που υπάρχουν ή μπορεί να υπάρξουν. - Για τους παραπάνω λόγους αποφασίστηκε ομόφωνα από τη Γενική Συνέλευση ότι από τη Δευτέρα 2-12-2013 θα γίνει κατάληψη των εγκαταστάσεων και δεν θα πραγματοποιηθεί καμία δραστηριότητα της επιχείρησης. Ζητάμε ακόμη την κατανόηση του επιβατικού και του κοινού γενικότερα. Δεν είναι στις προθέσεις μας να ταλαιπωρήσουμε τον κόσμο αλλά απλά, - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. - ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ - ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ. ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΕΛΙΜΑΣ

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου