TOYΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΛΙΔΙΑ

TOYΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΛΙΔΙΑ

TOYΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΛΙΔΙΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 321 ΦΟΡΕΣ

Αγανακτισμένοι είναι οι κάτοικοι της Ιαλυσού, οι οποίοι ζητούν εδώ και μήνες από τη δημοτική αρχή να φροντίσει για τον φωτισμό στον οικισμό, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Όπως οι ίδιοι καταγγέλλουν στην «Ροδιακή», η δικαιολογία που συνήθως προβάλλεται είναι πως δεν υπάρχει ανυψωτικό μηχάνημα (αυτό του δήμου Ιαλυσού μεταφέρθηκε για επισκευή πριν μήνες και έκτοτε αγνοείται η τύχη του!), για να γίνει η όλη διαδικασία. Όμως πριν δύο ημέρες ένα τέτοιο μηχάνημα έκανε την εμφάνισή του στην κεντρική οδό της Ιαλυσού όπου και στολίστηκαν οι κολώνες φωτισμού με … χριστουγεννιάτικα! Βέβαια και αυτός ο στολισμός έγινε μόνο κεντρικά με αποτέλεσμα οι όποιες ελπίδες των κατοίκων ότι θα ...φωτίζονταν έστω και για τις μέρες των γιορτών από τα λαμπιόνια, να ναυαγήσουν! Ελλάς στο μεγαλείο σου! Ελ.Π.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…