Με τις επιφανειακές μάνικες που τοποθετήθηκαν στην Ακαντιά, εξυπηρετήθηκε χτες το κρουαζιερόπλοιο Ocean Monarch το οποίο λόγω έλλειψης χώρου στο εμπορικό λιμάνι, έδεσε ακριβώς απέναντι. Παρά το γεγονός ότι η ποσότητα νερού που είχε ανάγκη το πλοίο ήταν μεγαλύτερη από αυτήν που πήρε τελικά, εντούτοις η λύση ήταν η μοναδική που υπήρχε σε αυτή τη φάση τουλάχιστον καθώς σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά θα τοποθετηθούν πολύ σύντομα σωλήνες νερού για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων. Συγκεκριμένα χτες το πρωί πραγματοποιήθηκε και σύσκεψη στο λιμάνι με τη συμμετοχή των αρμοδίων του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου κκ. Αξιώτη και Βασιλόπουλου, του διοικητή του εμπορικού λιμανιού κ. Ντόκου και του διευθυντή της ΔΕΥΑΡ κ. Διακομανώλη, προκειμένου να συντονιστούν οι ενέργειες για να προχωρήσει η τοποθέτηση των σωλήνων. Κατά τη σύσκεψη αποφασίστηκε συγκεκριμένα να εφοδιαστεί το λιμάνι με ειδικό σωλήνα που θα τοποθετηθεί κατά μήκος του άξονα που συνδέει τον παλιό μόλο με το φανάρι Ακαντιάς, ώστε να δημιουργηθούν τέσσερις νέες παροχές από τις οποίες θα μπορούν να εξυπηρετούνται ισάριθμα κρουαζιερόπλοια. Ο εφοδιασμός θα γίνει από το ΔΛΤΝΔ, το οποίο διενεργεί ήδη έρευνα αγοράς για την προμήθεια των κομματιών του σωλήνα ώστε μέχρι την Τετάρτη που αναμένεται να καταπλεύσουν στη Ρόδο επτά κρουαζιερόπλοια να είναι όλα έτοιμα και στην Ακαντιά. Σημειώνεται ότι στην περιοχή προβλέπεται να γίνουν άμεσα και ασφαλτοστρώσεις ώστε να είναι η πρόσβαση καλύτερη για τα πούλμαν και τους επιβάτες. Ο μήνας Σεπτέμβριος θα είναι σύμφωνα με εκτιμήσεις πολύ καλύτερος από τον Αύγουστο καθώς μαζί με τον Οκτώβριο θεωρούνται κατεξοχήν μήνες κρουαζιέρας.