Βραβεύονται οι Εθελοντές Σαμαρείτες

Βραβεύονται οι Εθελοντές Σαμαρείτες

Βραβεύονται οι Εθελοντές Σαμαρείτες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1600 ΦΟΡΕΣ

Σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση που έλαβε το δημοτικό συμβούλιο

Το «Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού», που δραστηριοποιείται στο νησί μας, θα βραβεύσει ο Δήμος Ρόδου, σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση που έλαβε το δημοτικό συμβούλιο.

Η βράβευση θα γίνει κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στη Ρόδο τον Οκτώβριο του 2014.

Συγκεκριμένα, σε πρόσφατη συνεδρίαση του δ.σ., ο Δήμαρχος, κ. Στάθης Κουσουρνάς, εισηγούμενος το θέμα, ανέφερε ότι, τον ερχόμενο Οκτώβριο, θα μεταβούν στη Ρόδο εκπρόσωποι της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για την πραγματοποίηση σεμιναρίου, το οποίο, μάλιστα, θα έχει επετειακό χαρακτήρα αφού συμπληρώνονται 14 χρόνια από την ίδρυση του Σώματος.

Αναφερόμενος στους λόγους για τους οποίους εισηγείται τη βράβευσή τους, είπε ότι από την πρώτη χρονιά ιδρύσεώς του έως σήμερα έχει προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στο νησί στον τομέα της πολιτικής προστασίας και όχι μόνο.

Μάλιστα, είπε ο κ. Κουσουρνάς, και από προσωπική του πείρα οι Εθελοντές Σαμαρείτες, χάρη στην άρτια εκπαίδευσή τους συνδράμουν σε κάθε περιστατικό φυσικών καταστροφών, τόσο στον τομέα της υγειονομικής κάλυψης και της παροχής πρώτων βοηθειών στα θύματα των καταστροφών αυτών και σε όσους επιχειρούν (κρατικούς φορείς και λοιπές Εθελοντικές Οργανώσεις), όσο και στον τομέα της διάσωσης, μιας και όλοι οι Εθελοντές Σαμαρείτες, σε ετήσια βάση, εκπαιδεύονται και από την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αντιμετώπιση πυρκαγιών και πλημμυρών, ενώ 12μελής ομάδα Σαμαρειτών, το έτος 2011 εκπαιδεύτηκε από την ΠΥΡ στο αντικείμενο «πεζοπόρο τμήμα», ώστε οι εθελοντές αυτοί να συνδράμουν το προσωπικό της ΠΥΡ που επιχειρεί σε περιπτώσεις δασικών πυρκαγιών.

Μάλιστα, για το έργο τους, έχουν τιμηθεί τόσο από το Υπουργείο Υγείας το 2001 (σ.σ. ως Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός/Περιφερειακό Τμήμα Ρόδου) στον τομέα της κοινωνικής φροντίδας ενώ μετά από την καταστροφική πυρκαγιά που έπληξε το νησί το 2008 ο ίδιος ο τότες Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, κ. Αθανάσιος Κοντοκώστας, απέστειλε ευχαριστήρια επιστολή.

Το επιστέγασμα, όμως, της αποτελεσματικής προσφοράς των Εθελοντών Σαμαρειτών-ανέφερε στην εισήγησή του ο Δήμαρχος-ήταν η σωτήρια παρέμβασή τους στις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν το νησί μας στις 22-25 Νοεμβρίου 2013.

Όπως είπε, σ’ εκείνη την άνιση μάχη με τα στοιχεία της φύσης, Εθελοντής Σαμαρείτης και δη ο Αρχηγός του Τμήματος, κ. Κωνσταντίνος Τζάνος, χάρη στην έγκαιρη και αποτελεσματική επέμβασή του έσωσε μία ηλικιωμένη κυρία στην περιοχή «Ιαλυσός», η οποία είχε εγκλωβιστεί εντός της πλημμυρισμένης οικίας της και απειλούνταν άμεσα ενώ οι υπόλοιποι Εθελοντές Σαμαρείτες βοήθησαν αποφασιστικά και οργανωμένα υπό τις οδηγίες της ΠΥΡ τις προσπάθειες ανεύρεσης αγνοουμένων.

Για όλους αυτούς τους λόγους και πολλούς άλλους η Δημοτική Αρχή εισηγήθηκε τη βράβευση της Εθελοντικής αυτής Οργάνωσης.

Διαβάστε ακόμη

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα