Από το κακό στο χειρότερο η κατάσταση με το κυκλοφοριακό

Από το κακό στο χειρότερο η κατάσταση με το κυκλοφοριακό

Από το κακό στο χειρότερο η κατάσταση με το κυκλοφοριακό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 676 ΦΟΡΕΣ

Έχοντας φτάσει στο απόγειο της τουριστικής περιόδου, η αυξημένη κίνηση των τουριστών, έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται το κυκλοφοριακό πρόβλημα

Μεγάλη ταλαιπωρία υπόκεινται καθημερινά οι εκατοντάδες οδηγοί Ι.Χ. που κινούνται στο κέντρο της πόλης μας, αφού το… αιώνιο πρόβλημα του κυκλοφοριακού, εντείνεται κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

Έχοντας λοιπόν φτάσει στο απόγειο της τουριστικής περιόδου, η αυξημένη κίνηση των τουριστών, έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Το μποτιλιάρισμα στο κέντρο της πόλης είναι εμφανές από νωρίς το πρωί έως και λίγο πριν τη δύση του ήλιου, ενώ οι χειρότερες ώρες είναι οι μεσημβρινές (περίπου 12 με 2).

Στην αυξημένη κίνηση θα πρέπει να προστεθεί και η μεγάλη δυσκολία συμπολιτών μας αλλά και των τουριστών για να καταφέρουν να βρουν μια θέση πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης μας, αλλά και έξω από την Παλιά Πόλη. Εκεί μάλιστα, δεδομένου ότι ο νέος ξύλινος διάδρομος στην παραλιακή περιοχή έξω από τη θαλασσινή πύλη, κατήργησε αρκετές θέσεις στάθμευσης, το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο από κάθε άλλη χρονιά.

Η καθυστέρηση και οι ουρές των οχημάτων δοκιμάζουν για τα καλά τα νεύρα των οδηγών που θα αποπειραθούν τις ώρες αιχμής να περάσουν από το κέντρο. Το… λιθαράκι τους βέβαια στο μεγάλο αυτό πρόβλημα έχουν βάλει και οι οδηγοί των τουριστικών λεωφορείων που για μια ακόμη φορά παρκάρουν στο κέντρο της πόλης και στην περιοχή της Κολόνας, «κλείνοντας» κάποιες φορές το δρόμο στους διερχόμενους οδηγούς.

Σε ό,τι αφορά τους τροχονόμους και τους επαναπροσληφθέντες δημοτικούς αστυνόμους, ούτε λόγος για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έστω και τις ώρες αιχμής προκειμένου να αποσυμφορηθεί το κέντρο.

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό