Επίδομα ανθυγιεινής εργασίας θα παίρνουν οι οδηγοί της ΡΟΔΑ

Επίδομα ανθυγιεινής εργασίας θα παίρνουν οι οδηγοί της ΡΟΔΑ

Επίδομα ανθυγιεινής εργασίας θα παίρνουν οι οδηγοί της ΡΟΔΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 470 ΦΟΡΕΣ

Δικαιώθηκαν μετά από προσφυγές

Επίδομα ανθυγιεινής εργασίας θα παίρνουν στο εξής οι οδηγοί της δημοτικής επιχείρησης συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, καθώς μετά τις προσφυγές που κατέθεσε το σωματείο εναντίον υπουργικών αποφάσεων, δικαιώθηκε.

Πρόκειται για ποσό 117 ευρώ, το οποίο θα παίρνουν οι 42 οδηγοί που απασχολούνται στην επιχείρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το επίδομα αυτό το πήραν βάσει νόμου τον Ιανουάριο του 2013, για μία φορά και από τότε… κόπηκε.
Όπως ήταν φυσικό το σωματείο των εργαζομένων προχώρησε σε όλες τις διαδικασίες διεκδικώντας την επιστροφή του, και τελικά μετά από αρκετή προσπάθεια και αναμονή, οι αρμόδιοι αποφάνθηκαν ότι τελικά δικαιούνται το επίδομα.

Σημειώνεται ότι το επίδομα θα καταβληθεί από αυτό το μήνα, όμως οι οδηγοί δεν θα πάρουν αναδρομικά από το χρονικό διάστημα κατά το οποίο κόπηκε.
Επίσης υπογραμμίζεται ότι χάρη στις προσπάθειες του σωματείου της ΡΟΔΑ, το επίδομα θα παίρνουν όλοι οι οδηγοί των δημοτικών επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα, κάτι που καλύπτει και τους δέκα οδηγούς της αντίστοιχης επιχείρησης συγκοινωνιών στην Κω.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων στην επιχείρηση Μανώλης Κοντουδάκης δήλωσε για το θέμα τα εξής: «Τον Ιανουάριο του 2013 ενταχθήκαμε στο ενιαίο μισθολόγιο όλοι οι εργαζόμενοι στη ΡΟΔΑ, όμως οι οδηγοί θα έπαιρναν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας. Το πήραμε τότε και δεν το ξαναείδαμε. Μετά κόπηκε και εκκρεμούσε η επανεξέταση των ειδικοτήτων που θα το έπαιρναν.
Μας ζητήθηκαν στοιχεία να στείλουμε στο υπουργείο, τα στείλαμε μας απάντησαν ότι για το θέμα της ΡΟΔΑ εμπλέκονται τρία υπουργεία, χωρίς τελικά να καταλήξουμε αν το παίρνουμε ή όχι. Περιμέναμε μέχρι και πριν μία εβδομάδα. Έξι μήνες πριν είχε βγει απόφαση ότι θα το έπαιρναν το επίδομα όλοι εκτός από τις δημοτικές επιχειρήσεις συγκοινωνιών.

Διαμαρτυρηθήκαμε με εξώδικα, μας απάντησαν ότι ήμασταν εκτός προθεσμίας ενώ δεν ίσχυε κάτι τέτοιο, τελικά μετά από πολλά ραντεβού στα υπουργεία βγήκε ένα καλό αποτέλεσμα που δημοσιεύθηκε προχθές στο ΦΕΚ και λέει ότι οι οδηγοί όλων των δημοτικών επιχειρήσεων α και β βαθμού του ευρύτερου δημόσιου τομέα των ΟΤΑ το παίρνουν από αυτό το μήνα, όμως πετάχτηκαν όλες οι άλλες ειδικότητες έξω κάτι που θεωρείται άδικο, αφού σε Αθήνα Θεσσαλονίκη το παίρνουν.
Δυστυχώς όμως δεν θα το πάρουν αναδρομικά, κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται. Κάνουμε ενέργειες για να βάλουμε μέσα και τους άλλους συναδέλφους μας».

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3

«Αντώνης Καμπουράκης: «Περήφανοι για την προσπάθεια των μαθητών μας στις Πανελλαδικές. Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι το τέλος της διαδρομής »

Μήνυμα της Αντιδημάρχου Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης Σταματίας Γιαννέλη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων

Μ. Κόνσολας: Η λειψυδρία αφορά όλα τα νησιά και πρέπει να αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης