Το «σπατόσημο» στο σπίτι του

Το «σπατόσημο» στο σπίτι του

Το «σπατόσημο» στο σπίτι του

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 668 ΦΟΡΕΣ

Επιστολή για την "αρπαγή" του

Αξιότιμε κύριε διευθυντά της ιστορικής “ΡΟΔΙΑΚΗΣ”.
Διάβασα με προσοχή και ξαναδιάβασα την επιστολή που δημοσίευσε στο προχθεσινό φύλλο της η “Ρ” (Α. Φυλ. 20759/06-08-2014) και στην οποία για πολλοστή φορά αναφέρεται στην αρπαγή του περίφημου - πια - Σπατόσημου, που τα νησιά μας δικαιούνται, του αγαπημένου φίλου έγκριτου δικηγόρου και πρώην βουλευτή μας κ. Τάσου Καραμάριου.

Η άμετρη αγάπη του και το ενδιαφέρον του, γι’ αυτόν τον τυραννισμένο και ξεχασμένο από την Αθηνοκεντρική εξουσία, αλλά περήφανο τόπο που λέγεται ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ, τον οδήγησε να ξεσπαθώσει από αγανάκτηση, για άλλη μια φορά.

Και σωστά!

Συστρατεύομαι, με την ταπεινή μου φωνή, κι εγώ, στους αγώνες και τις αγωνίες του για τη δικαίωση του οφθαλμοφανή που για χρόνια, τώρα, προσπαθεί κι αγωνίζεται.

Είμαι κι εγώ βέβαιος ότι, με τον πακτωλό αυτό των χρημάτων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή, με χρήση ορθολογική και νοικοκυριό, πολλά θα μπορούσαν να επιτευχθούν στον τόπο μας, με πρώτιστα τ’ αεροδρόμια των Δωδεκανήσων.

Εχει μεγαλείο να προμαχείς!

Γράφει ο Μιχαήλ Ε. Κριάρης
δάσκαλος

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση