Διαδικτυακή πλατφόρμα του υπουργείου Τουρισμού για start up επιχειρήσεις

Διαδικτυακή πλατφόρμα του υπουργείου Τουρισμού για start up επιχειρήσεις

Διαδικτυακή πλατφόρμα του υπουργείου Τουρισμού για start up επιχειρήσεις

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 369 ΦΟΡΕΣ

Απευθείας ανάθεση στην MOBICS AE

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάθεση του έργου "Μελέτη -εμπειρογνωμοσύνη για τη δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών μεταξύ υπουργείου Τουρισμού, ιδιωτικών ιδρυμάτων και νέων επιχειρηματιών" απηύθυνε ο γενικός γραμματέας τουριστικών υποδομών και επενδύσεων του υπουργείου Γιάννης Πυργιώτης.

Η πρόσκληση απευθύνεται προς την εταιρία MOBICS A.E προκειμένου να υποβάλει προσφορά (σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή ως προς την τεχνική και οικονομική προσφορά) στα γραφεία της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού και Εφαρμογής του υπουργείου Τουρισμού έως την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014 στο πλαίσιο της επιλογής αναδόχου, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.

Αντικείμενο των υπηρεσιών του Αναδόχου είναι η παροχή μελέτης – εμπειρογνωμοσύνης για τη δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας του υπουργείου Τουρισμού με σκοπό τη δημιουργία ενός θεσμοθετημένου μέσου επικοινωνίας που θα συμπεριλαμβάνει, στο βαθμό που θα κριθεί σκόπιμο και με πρωτοβουλία της υπηρεσίας, μια σύντομη και στοχευμένη διαβούλευση μεταξύ ιδιωτών και πολιτείας και την διαμόρφωση από κοινού θέσεων και δράσεων για την ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων στον τουρισμό, ενώ παράλληλα θα προωθεί τις αξίες της επιχειρηματικότητας στους νέους ανθρώπους.

Στόχος είναι η εξέταση και ανάλυση της αποστολής του εγχειρήματος και σκοπού του έργου έτσι ώστε να στηρίζεται η ανάπτυξη των νεοφυών τουριστικών επιχειρήσεων και να υποστηρίζεται η δημιουργία μιας βάσης δεδομένων από όπου θα μπορούν να αντλούν χρήσιμες πληροφορίες οι υποψήφιοι επιχειρηματίες.

Τα δεδομένα του διαδικτυακού τόπου υπό μελέτη θα πρέπει να είναι δομημένα με τρόπο που να διευκολύνουν τη διασύνδεση των νεοφυών επιχειρήσεων, να προωθούν τις διεθνείς συνεργασίες με επιχειρηματικές κοινότητες ανάλογου περιεχομένου ενισχύοντας την εξωστρέφεια και να υποστηρίζουν εκστρατείες ευαισθητοποίησης (webinars, ενημερωτικές καμπάνιες, παρουσιάσεις καινοτόμων ιδεών, διασύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.).

Η μελέτη, μεταξύ άλλων, θα προσδιορίζει το κοινό στο οποίο στοχεύει η συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Η διάρκεια της απόφασης ανάθεσης ορίζεται σε 40 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 15.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως αυτά ορίζονται στην κείμενη νομοθεσία, θα προσκομισθούν από τον ανάδοχο πριν την υπογραφή της απόφασης ανάθεσης.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων