Θα συνεχιστεί και το 2015 η άνοδος από τη γερμανική αγορά

Θα συνεχιστεί και το 2015 η άνοδος από τη γερμανική αγορά

Θα συνεχιστεί και το 2015 η άνοδος από τη γερμανική αγορά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 306 ΦΟΡΕΣ

Τί έδειξε έρευνα σε τουριστικά πρακτορεία

Ισχυρό ενδιαφέρον για τις διακοπές του επόμενου καλοκαιριού εκδηλώνεται στη γερμανική αγορά, με τα έσοδα από τις πωλήσεις τον περασμένο Αύγουστο για το καλοκαίρι του 2015 να είναι αυξημένα κατά 7,8% έναντι 5,4% την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η αύξηση αυτή ενδέχεται να σημαίνει ότι η στρατηγική των τουρ οπερέιτορ να προσφέρουν προς κράτηση μέρος του προγράμματός τους ακόμη και πριν κυκλοφορήσουν στην αγορά οι μπροσούρες τους, αποδίδει.

Αυτά είναι τα στοιχεία που δίνει η πρόσφατη μηνιαία έρευνα της GfK ανάμεσα σε 1.500 τουριστικούς πράκτορες.

Η ίδια έρευνα έδειξε επίσης αναζωπύρωση των κρατήσεων τον Αύγουστο, καθώς οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής οδήγησαν σε αύξηση της τάξεως του 7,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.

Οι αυξημένες κρατήσεις του Αυγούστου ώθησαν τη συσσωρευτική ανάπτυξη του καλοκαιριού που μόλις πέρασε, στο 1,7% από 0,3% που διαμορφωνόταν μέχρι τα τέλη του Ιουλίου.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής για αναχωρήσεις τον Αύγουστο, αντιπροσωπεύουν το 15,9% των πωλήσεων του περασμένου μήνα ενώ ο Σεπτέμβριος σημείωσε ισχυρές αποδόσεις αντιπροσωπεύοντας το 23,5% του συνόλου των κρατήσεων.

Οι Γερμανοί, κατά τον περασμένο μήνα, προχώρησαν σε επίσης πρώιμες κρατήσεις και για την προσεχή χειμερινή σεζόν 2014/15, με τις κρατήσεις αυτές να καταγράφουν άνοδο της τάξεως του 4,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η ζήτηση καθοδηγείται από τις κρατήσεις για κρουαζιέρα, όμως, οι πωλήσεις πακέτων από τουρ οπερέιτορ βρίσκονται κάτω από τα περυσινά επίπεδα.

Επιπλέον, η μηνιαία έρευνα που διενεργεί η εταιρία υπηρεσιών IT, TATS, ανάμεσα σε δείγμα 2.400 γερμανικών τουριστικών πρακτορείων, έδειξε για τον περασμένο μήνα, αύξηση 13,2% στις πωλήσεις πρώιμων κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2015 ενώ οι αντίστοιχες για αεροπορικά εισιτήρια σημείωσαν απώλειες της τάξεως του 6%.

Ως αποτέλεσμα, η διάθεση των τουριστικών πρακτόρων της Γερμανίας αναφορικά με τις προοπτικές των πωλήσεων για τους αμέσως επόμενους μήνες, έχει βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μηνιαία έκθεση για τον «δείκτη κλίματος πωλήσεων» που διενεργούν οι σύμβουλοι Dr Fried + Partner για λογαριασμό του fvw.

Περί το 40% όσων ερωτήθηκαν, είπε ότι η τρέχουσα κατάσταση στις πωλήσεις είναι καλή, και σχεδόν το 40% τις χαρακτήρισε ικανοποιητικές, με μόνο ένα 22% τις περιέγραψε ως κακές. Σε επίπεδο προοπτικής, το 29% πιστεύει ότι η ζήτηση πρόκειται να αυξηθεί τους ερχόμενους μήνες, ενώ περισσότεροι από τους μισούς αναμένουν σταθερά έσοδα.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων