Στροφή στις πωλήσεις αποκλειστικά all inclusive διακοπών στη βρετανική αγορά

Στροφή στις πωλήσεις αποκλειστικά all inclusive διακοπών στη βρετανική αγορά

Στροφή στις πωλήσεις αποκλειστικά all inclusive διακοπών στη βρετανική αγορά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 418 ΦΟΡΕΣ

Από την Worldchoice TV

Η βρετανική ταξιδιωτική εκπομπή Worldchoice TV, που ανήκει στον όμιλο Travel Network Group, πρόκειται να διαθέτει προς πώληση αποκλειστικά all inclusive πακέτα διακοπών.

Το All-Inclusive Holiday Show, όπως θα ονομάζεται, θα προβάλλεται σε ζωντανή μετάδοση μια φορά το μήνα από τον τηλεοπτικό σταθμό Ideal World, προσφέροντας διακοπές all-inclusive σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων.

Η στροφή στις πωλήσεις all inclusive οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση που καταγράφουν στην εκπομπή σε σχέση με άλλους τύπους διακοπών.

«Τώρα που έχουμε ολοκληρώσει 13 επεισόδια, ξέρουμε τι δουλεύει και τι όχι σε αυτό το κανάλι», δήλωσε ο διευθυντής Μάρκετινγκ του Travel Network Group, Si Prentice. «Τα προϊόντα διακοπών που προσφέρονται κατά τη διάρκεια του σόου ξεκινούν από τους μακρινούς προορισμούς για διακοπές πολυτελείας και φτάνουν μέχρι αποδράσεις Σαββατοκύριακου εντός του Ην. Βασιλείου. Τις καλύτερες πωλήσεις τις έχουμε στα πακέτα all inclusive», είπε.

Ωστόσο, η εταιρία υποστηρίζει ότι το Worldchoice TV έχει βοηθήσει στη διάδοση του brand της Worldchoice.

Δείτε το πιο πρόσφατο σόου...



Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων