Άμεση παρέμβαση του δήμου στη Ροδιακή Έπαυλη
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 590 ΦΟΡΕΣ
Έγινε αποκατάσταση των ζημιών που υπήρχαν
Μετά από παρέμβαση του αντιδημάρχου κ. Τέρη Χατζηιωάννου, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα – διαμαρτυρία για την κατάσταση που επικρατούσε στη «Ροδιακή» έπαυλη, έγινε χθες αποκατάσταση των ζημιών που υπήρχαν.Οι γονείς δεκάδων παιδιών που παρακολουθούν μαθήματα μουσικής στη Ροδιακή Έπαυλη, είχαν εκφράσει την έντονη διαμαρτυρία τους, για την κατάσταση στην οποία βρίσκονταν το κτίριο.
Οι ίδιοι είχαν τονίσει ότι εδώ και ένα μήνα η Ροδιακή Έπαυλη βρίσκεται χωρίς νερό, ενώ τις τελευταίες μέρες χωρίς νερό είναι και οι τουαλέτες στο κτιριακό συγκρότημα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα ούτε για τις βασικές ανάγκες των παιδιών ή των γονέων που καθημερινά βρίσκονται στο σημείο για να παρακολουθήσουν μαθήματα μουσικής.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News