Σπασμένη η πέργκολα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1003 ΦΟΡΕΣ
Τα σαπισμένα δοκάρια, στηρίζονται πλέον μόνο στο πλαστικό σκέπαστρο, το οποίο έχει λυγίσει επικίνδυνα και είναι ζήτημα χρόνου να πέσει.
Στην ίδια πλατεία σύμφωνα με καταγγελίες συμπολιτών μας, υπάρχει και μια πεσμένη λάμπα (εν λειτουργία), την οποία σπρώχνουν τα παιδιά που παίζουν εκεί, πράγμα αρκετά επικίνδυνο για να τους «χτυπήσει» το ρεύμα. Οι αρμόδιοι ίσως θα πρέπει να μεριμνήσουν για να μη θρηνήσουμε θύματα.
Λ. Τ.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News