«Real Good Times»: η νέα διαφημιστική καμπάνια της Thomas Cook

«Real Good Times»: η νέα διαφημιστική καμπάνια της Thomas Cook

«Real Good Times»: η νέα διαφημιστική καμπάνια της Thomas Cook

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 260 ΦΟΡΕΣ

Mε μότο «Real Good Times» λανσάρεται αύριο, Παρασκευή η καμπάνια μάρκετινγκ της Thomas Cook, η πρώτη στην ιστορία του μεγάλου τουρ οπερέιτορ που θα έχει σημείο αναφοράς ολόκληρο τον όμιλο.

Θα περιλαμβάνει την προβολή τεσσάρων τηλεοπτικών διαφημίσεων από τις 26 Δεκεμβρίου και ύστερα, σε ώρες μεγάλης τηλεθέασης, στα επίγεια τηλεοπτικά δίκτυα, με πρώτη προβολή ανήμερα της καθιερωμένης ημέρας για τα ψώνια χριστουγέννων, που ονομάζεται Boxing Day.

Στις διαφημίσεις χρησιμοποιείται μια επιτυχία του συγκροτήματος Queen και θα προβάλλουν «πραγματικούς ανθρώπους να διασκεδάζουν με πραγματικές εμπειρίες διακοπών».

«Από τα σύντομα βίντεο μέχρι τα σημεία πωλήσεων, από τις διαφημίσεις στην τηλεόραση και στα κοινωνικά δίκτυα μέχρι τα online banner, η 'Real Good Times’ είναι αντιπροσωπευτική του τρόπου με τον οποίο πολλοί από εμάς καταγράφουμε τις διακοπές μας τη σύγχρονη εποχή, ειδικά με τις φωτογραφίες σέλφι και τις κάμερες GoPro», αναφέρει η Thomas Cook.

Η καμπάνια θα «τρέξει» επίσης σε αλλα κανάλια επικοινωνίας, στα οποία περιλαμβάνεται το άμεσος μάρκετινγκ, το online marketing και τα social media.

Ο τουρ οπερέιτορ παρουσίασε το πλήρες περιεχόμενο των διακοπών που προσφέρει για το 2015, με 20 νέες μπροσούρες να κυκλοφορούν ήδη στο εμπόριο.

Οι προσφορές για τις κρατήσεις που γίνονται νωρίς, περιλαμβάνουν εγγύηση τιμής για διακοπές που αφορούν το καλοκαίρι, διακοπές all inclusive έναντι 299 λιρών και πάνω από 80.000 εκπτωτικές θέσεις για τα παιδιά.

Η Thomascook.com αναμένεται επίσης να προσφέρει έκπτωση 150 λιρών στις καλοκαιρινές διακοπές του 2015 ως μέτρο προώθησης, το οποίο θα αφορά τις κρατήσεις από την παραμονή των Χριστουγέννων μέχρι τα μεσάνυκτα της Boxing Day.

Πηγή: http://www.tornosnews.gr/

Διαβάστε ακόμη

Αλ. Βασιλικός (ΞΕΕ): «Δεν αρκεί η ανάπτυξη του Τουρισμού, χρειάζονται υποδομές»

Στρατηγικό σχεδιασμό με ορίζοντα 10ετίας για τον κλάδο του Τουρισμού ζήτησε ο Γιάννης Χατζής

Άνοδο 12,2% σημείωσε η επιβατική κίνηση 1ου τετραμήνου 2024 στα αεροδρόμια της χώρας

Δ. Φραγκάκης: 22 νέα απευθείας δρομολόγια της easyJet από εξωτερικό προς Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής για τον Τουρισμό στην Ελλάδα»

Στα ύψη η ζήτηση για Airbnb φέτος το καλοκαίρι

Τουρισμός: Τι δείχνουν τα στοιχεία των αφίξεων και των εισπράξεων

Καύσωνες στη Μεσόγειο και ακρίβεια αλλάζουν τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών