2015 Nέα Χρονιά: Οι δείκτες του οικονομικού ρολογιού δείχνουν ώρα Τουρισμός

2015 Nέα Χρονιά: Οι δείκτες του οικονομικού ρολογιού δείχνουν ώρα Τουρισμός

2015 Nέα Χρονιά: Οι δείκτες του οικονομικού ρολογιού δείχνουν ώρα Τουρισμός

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 409 ΦΟΡΕΣ

Γράφει στο e-tourismosnews.gr ο Κώστας Λεβέντης*

Με μηνύματα της οικονομίας από όλη την επιχειρηματική δραστηριότητα ,στους πολιτικούς και στην πολιτική που θα ακολουθήσουν για καθαρές γραμμές, χωρίς λαϊκισμούς και υπερβολές, κάνει ποδαρικό το 2015.


Με “Ατμομηχανή” του Ευρωπαϊκού τουρισμού την Ελλάδα, η Ευρώπη, η πλέον δημοφιλής περιοχή του πλανήτη, κατάφερε να αυξήσει τις αφίξεις ξένων επισκεπτών κατά 4% χάρη στις υψηλές επιδόσεις που κατέγραψαν η Βόρεια Ευρώπη και οι Μεσογειακοί προορισμοί του Ευρωπαϊκού Νότου. Ο Βορράς και ο Νότος της Ευρώπης λειτούργησαν ως ένα ιδιαίτερα ισχυρό δίπολο «έλξης» ξένων επισκεπτών καθώς, αμφότεροι, κατέγραψαν αύξηση 7%.

Σύμφωνα λοιπόν με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, η Ελλάδα φιγουράρει πρώτη στη λίστα των χωρών που βοήθησαν τον Ευρωπαϊκό τουρισμό να πετύχει αύξηση 4% σε σύγκριση με το 2013, ακολουθούμενη από την Πορτογαλία, την Ισπανία και τη Μάλτα οι οποίες επίσης σημείωσαν υψηλές επιδόσεις.
Οι αρνητικές επιπτώσεις από την προκήρυξη των εκλογών μπορούν να μετριαστούν αν προκύψει γρήγορα μια νέα κυβέρνηση η ισχυρή συγκυβέρνηση, υποστηρίζουν όλοι οι άνθρωποι της αγοράς και ξορκίζουν την οποιαδήποτε περίπτωση παράταση της σημερινής αβεβαιότητας για μεγάλο διάστημα η οποία και θα έχει εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο στην οικονομία και τις επιχειρήσεις, ενώ όλοι εκτιμούν πως πολλά θα κριθούν από τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ στο μετεκλογικό τοπίο είτε ως κυβέρνηση είτε ως αντιπολίτευση.

Αν όλες οι πολιτικές δυνάμεις που ριχτήκαν στην ολιγοήμερη μάχη των εκλογών χρησιμοποιήσουν ως ευκαιρία , ανεξάρτητα του κομματικού τους χρωματισμού, «τα πράγματα με το όνομά τους» και ξεκαθαρίσουν τη θέση τους σε καίρια ζητήματα για την οικονομία συγχρόνως με τα καίρια ζητήματα για την οικονομία.
Προσωπικά θεωρώ , πως η προεκλογική περίοδο μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για να πουν επί τέλους οι πολιτικοί, ανεξάρτητα κομματικού χρωματισμού, «τα πράγματα με το όνομά τους» και να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους σε καίρια ζητήματα για την οικονομία.

Ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία που τους δίδεται να ανακτήσουν την αξιοπιστία τους έναντι των Ελληνικού Λαού που έδειξε να υπομένει στα συνεχόμενα λάθη που δημιουργήσαν μεταπολιτευτικά είτε ως κυβερνώντες είτε ως αντιπολιτευόμενοι.
Εμείς που επιχειρούμαι στον τουρισμό στην συντριπτική πλειοψηφία μας αποδείξαμε ότι μπορούμε να αναγεννηθούμε επιχειρηματικά από τη χειρότερη μεταπολεμική παγκοσμιοποιημένη κρίση που βρεθήκαμε χωρίς την στήριξη κανενός μηχανισμού αναπτυξιακού η οικονομικού.

Με δεδομένη την οικονομική σταθερότητα, την αναπτυξιακή προσπάθεια που πρέπει να διεκδικήσουμε και να μας εξασφαλίσουν όλες οι συνιστάμενες που μας δημιούργησαν τα επαναλαμβανόμενα προβλήματα αλλά και με την δική μας ανασύνταξη σε ποιοτικότερες υπηρεσίες, θεωρώ ότι στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και κατ ‘επέκταση και ως περιφερειακό προορισμό και σήμερα ας επιλέξουμε να αναδείξουμε με συνέργειες όλων των εμπλεκόμενων κλάδων τα πρόσθετα στοιχεία και τις δυνατότητες που έχει ο τόπος μας.

Κάθε τόπος στη χώρα μας κρύβει, ένα μύθο, ένα σημείο αναφοράς στον Αρχαίο Πολιτισμό, μια Λαϊκή Παράδοση , τα Ήθη και Έθιμα , κρύβει μία μαγική ιστορία, όπου προσδίδει ενέργεια, η οποία είναι ζωντανή μέχρι σήμερα.
Ας δώσουμε έμφαση στην εναλλακτικότητα και στη διαφορετικότητα των προσφερομμένων υπηρεσιών , που κάθε τόπος – τουριστικός παρουσιάζει ,με κυρίαρχους στόχους αυτούς που απλόχερα οι ρίζες των προγόνων μας, μας έχουν παραδώσει σαν παρακαταθήκη.
Οφείλουμε με αυτές τις παρακαταθήκες να δημιουργήσουμε τη δική μας ιστορία .

Ιστορίες που θυμίζουν τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, να τα επικοινωνήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο άμεσης διάχυσης ιδιαίτερα στα social media που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερη δυναμική.
Με κυρίαρχο το παγκόσμιο ποια αναγνωρισμένο και ιδιαίτερα ισχυρό brand name Ελλάδα ας επικοινωνήσουμε το δικό μας προορισμό…….

Ας συνταχθούμε λοιπόν με τους στόχους της τουριστικής πολιτικής για το επόμενο διάστημα, με βάση το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό, στόχοι που πρέπει να βασίζονται στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, την αύξηση της κατά κεφαλή δαπάνης των τουριστών, την αειφόρο ανάπτυξη και ανάδειξη νέων προορισμών με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων, την τόνωση της απασχόλησης και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και τη διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια, τις τοπικές κοινωνίες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.
Καλή Χρονιά
Υγεία και Δύναμη σ’ όλους

*Ο Κώστας Λεβέντης είναι αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος.

Διαβάστε ακόμη

Ιδιαίτερα ικανοποιητικά εξελίσσεται η τουριστική κίνηση στο νησί μας

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου