Η Ελλάδα ο μεγάλος νικητής στη γερμανική αγορά το 2014

Η Ελλάδα ο μεγάλος νικητής  στη γερμανική αγορά το 2014

Η Ελλάδα ο μεγάλος νικητής στη γερμανική αγορά το 2014

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 356 ΦΟΡΕΣ

H Ελλάδα ήταν ο νικητής προορισμός σε ρυθμούς ανάπτυξης το 2014 στη γερμανική αγορά, μπροστά από την Ισπανία και την Τουρκία, ενώ η Αίγυπτος υπέστη τη μεγαλύτερη πτώση, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του fvw. Η Ελλάδα, στο οικονομικό έτος που έληξε τον Οκτ

H Ελλάδα ήταν ο νικητής προορισμός σε ρυθμούς ανάπτυξης το 2014 στη γερμανική αγορά, μπροστά από την Ισπανία και την Τουρκία, ενώ η Αίγυπτος υπέστη τη μεγαλύτερη πτώση, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του fvw.

Η Ελλάδα, στο οικονομικό έτος που έληξε τον Οκτώβριο του 2014, είχε τη μεγαλύτερη αύξηση (19%) στις αεροπορικές αφίξεις από τη Γερμανία, ποσοστό που μεταφράζεται σε πάνω από 2 εκατ. αφίξεις, ενώ τη μεγαλύτερη πτώση (με 19%) είχε η Αίγυπτος με μόλις 714.000 αεροπορικές αφίξεις από τη Γερμανία το 2014, από 885.000 το προηγούμενο έτος.

Ο συνολικός αριθμός των τουριστών που πετούν από τη Γερμανία σε κοντινούς προορισμούς και προορισμούς μεσαίων αποστάσεων αυξήθηκε κατά 5,4% σε 19.940.000 κατά το έτος που έληξε τον Οκτώβριο 2014, σύμφωνα με εκτιμήσεις που βασίζονται σε στοιχεία από τη Γερμανική Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία και την TUI Γερμανίας.

Η Ισπανία παρέμεινε μακράν ο πιο δημοφιλής προορισμός των Γερμανών, με μια αύξηση 6,9% και 8,9 εκατομμύρια Γερμανών τουριστών που έφθασαν αεροπορικώς. Οι Βαλεαρίδες είχαν σταθερή αύξηση κατά 3,3% σε 4,4 εκατομμύρια αφίξεις, τα Κανάρια Νησιά στα ύψη με μια αύξηση 17%, στα 2,9 εκατομμύρια (χάρη στην πτώση των χειμερινών διακοπών στην Αίγυπτο), ενώ η ηπειρωτική Ισπανία ήταν σταθερή, με 1,6 εκατομμύρια αφίξεις.

Η Τουρκία παρέμεινε στη δεύτερη θέση με μια αύξηση 2,4% σε 3,9 εκατομμύρια τουρίστες που ταξιδεύουν αεροποριώς από τη Γερμανία, ενώ η Ιταλία κατέγραψε αύξηση κατά 5,9% σε 2,3 εκατ, αφίξεις.

Η Αίγυπτος, που είχε τη μεγαλύτερη πτώση, παρουσιάζει μια σαφή ανάκαμψη τις τελευταίες εβδομάδες, με αύξηση των κρατήσεων που σηματοδοτούν μια καλύτερη χειμερινή περίοδο.

Μεταξύ των μικρότερων προορισμών, το Ισραήλ (+ 41%) έκανε την επάνοδο του το 2014 στη γερμανική αγορά, λόγω των καλύτερων συνθηκών ασφαλείας, η Τυνησία (+ 16%) δείχνει να ανακτά το χαμένο έδαφος, ενώ σε θετικό έδαφος κινήθηκαν οι αφίξεις Γερμανών και στο Μαρόκο (+ 10%), τη Βουλγαρία (+ 3,6%) και τη Μάλτα (+ 3,8%). Η Πορτογαλία και η Κροατία παρέμειναν στάσιμες, ενώ η Κύπρος είδε μια πτώση κατά 13% του αριθμού των Γερμανών τουριστών που φθάνουν αεροπορικώς.

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων