Ελεύθερες προσφορές για το πλωτό πολυϊατρείο

Ελεύθερες προσφορές  για το πλωτό πολυϊατρείο

Ελεύθερες προσφορές για το πλωτό πολυϊατρείο

Βαρβάρα Μπογδάνου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 624 ΦΟΡΕΣ

Ελεύθερες προσφορές για την εκποίηση του πλωτού πολυιταρείου θα δέχεται πλέον από τη Δευτέρα η αστική μη κερδοσκοπική εταιρία «Γαληνός» καθώς και ο δεύτερος διαγωνισμός που πραγματοποιήθηκε αποδείχτηκε άγονος.

Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε συγκεκριμένα στις 22 Δεκεμβρίου με τιμή εκκίνησης τις 40.000 ευρώ όμως και αυτή τη φορά δεν υπήρξε ενδιαφερόμενος για να αγοράσει «το δελφίνι της ζωής και της ελπίδας» όπως είναι γνωστό.

Όπως δήλωσε στη «Ρ» ο πρόεδρος της εταιρίας και εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος για θέματα υγείας Νίκος Καραμαρίτης, όσοι επιθυμούν, μπορούν από αύριο να προσέρχονται στα γραφεία της διεύθυνσης δημόσιας υγείας και κοινωνικής μέριμνας της ΠΝΑΙ στην οδό Ερυθρού Σταυρού και να καταθέτουν στον ίδιο ελεύθερη προσφορά.

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν περιθώριο μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.
Για την ιστορία σημειώνεται ότι το Δελφίνι Ζωής και Ελπίδας από το 2000 που ξεκίνησε μετά τα εγκαίνια από τον τότε πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο έως και το 2010:

Πραγματοποίησε 1.305 επισκέψεις επισκεπτόμενο τα νησιά Αστυπάλαια, Λειψούς, Μεγίστη, Νίσυρο, Πάτμο, Αρκιούς, Σύμη, Πανορμίτη, Τήλο, Χάλκη , Αγαθονήσι, Κάρπαθο, Κάσο και Μαράθι

Εξέτασε 35.732 άτομα ασφαλισμένους και ανασφάλιστους κατοίκους των παραπάνω νησιών
Διενήργησε 50.848 εξετάσεις

Πραγματοποίησε 75 διακομιδές έκτακτων περιστατικών
Εμβολίασε 59 άτομα κατά της γρίπης Η1Ν1

Εξέτασε 4.771 παιδιά νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων της Ρόδου.
Τα χαρακτηριστικά του δελφινιού που βρίσκεται δεμένο απέναντι από τα δικαστήρια είναι τα εξής:

Όνομα: «ΔΕΛΦΙΝΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ»
Αριθμός Νηολογίου: ΡΟΔΟΥ 29
Διακριτικό: SW6827
Ολικό Μήκος: 35,10 μ

Πλάτος: 6,01 μ
Ολική Χωρητικότητα: 141,66 μ
Έτος Κατασκευής.: 1973
Υλικό κατασκευής: Κράμα Αλουμινίου – Χάλυβος

Κύριες Μηχανές: (2 κύριες Μηχανές) 2 Μ-401 Α x 1000 ΒΗΡ = 2000ΒΗ Ρωσικής Κατασκευής

Σύμφωνα με την καταγραφή των αρμοδίων για τις ανάγκες των διαγωνισμών, «το πλοίο γενικά είναι σε κακή κατάσταση. Έχει διαρρύθμιση τέτοια για να μπορεί να χρησιμοποιείται για παροχή ιατρικών υπηρεσιών. Έχει διάφορα διαμερίσματα που κλείνουν με κουρτίνες για διάφορες ιατρικές ειδικότητες.

Σε κάθε διαμέρισμα υπάρχει κάποιο ιατρικό κρεβάτι ή ιατρική καρέκλα. Οι δυο κύριες μηχανές έχουν να λειτουργήσουν αρκετά χρόνια και είναι πολύ δύσκολο να μπορέσουν να επανέλθουν σε σωστή λειτουργία.

Εξάλλου αυτού του τύπου τα υδροπτέρυγα χρειάζεται να λειτουργούν οι Κύριες Μηχανές πάνω από 1450 στροφές πράγμα που σημαίνει ότι οι Μηχανές πρέπει να λειτουργούν στα όρια της μέγιστης ιπποδύναμης τους.

Τα πτερύγια κάτω από το πλοίο που πλασάρουν το σκάφος πιθανόν να έχουν πρόβλημα ως προς την γωνιά κλίσης για να «πετάξει» το Υδροπτέρυγο, που σημαίνει ότι με 100 άτομα που συνήθως παίρνουν πρωτόκολλο, δεν θα μπορεί να σηκωθεί (πετάξει).

Το πλοίο σε πολλά σημεία της αλουμινοκατασκευής χρειάζεται επισκευή.
Το πλοίο είναι δύσκολο να ξαναλειτουργήσει και να είναι αξιόπλοο.
Τα φινιστρίνια –παράθυρα χρειάζονται όλα αλλαγή.

Τα πλαϊνά φτερά πρόσβασης του πλοίου είναι το ένα (δεξί) τελείως αποκολλημένο και το άλλο ετοιμόρροπο.

Η λαμαρίνα στην πλώρη πάνω από την ίσαλο έχει χτυπήματα που σημαίνει ότι η λαμαρίνα χρειάζεται αλλαγή.

Το δάπεδο στην πλώρη χρειάζεται αλλαγή, είναι χτυπημένο και παραμορφωμένο σε πολλά σημεία.

Θα χρειαστεί πολλά έξοδα, παχυμετρήσεις, αλλαγή φύλλων αλουμινίου, αλλαγή διαρρύθμισης σκάφους, νέα όργανα ναυσιπλοΐας, συντήρηση-επισκευή Κυρίων Μηχανών, αυτές οι μηχανές (Ρωσικές ειδικής κατασκευής) συνήθως αντικαθίστανται δεν επισκευάζονται, και πολλά άλλα που θα προκύψουν εάν χρειαστεί να λειτουργήσει το πλοίο.

Τα υπάρχοντα υδροπτέρυγα που είναι ακόμη εν λειτουργία με πολλή δυσκολία παίρνουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, πολύ περισσότερο για ένα υδροπτέρυγο που έχει Κλάση εδώ και πολλά χρόνια δεν θα μπορέσει να ξαναπάρει πιστοποιητικά.

Συνήθως όταν ένα πλοίο χάσει την Κλίση του δύσκολα επανέρχεται.
Όλα αυτά οδηγούν ώστε να χαρακτηριστεί το σκάφος πλέον μόνο για απόσυρση».

Διαβάστε ακόμη

Ημερίδα για την πρόληψη και αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Περιοδεία στο νησί μας πραγματοποίησε ο Γιώργος Αυτιάς

Το Φινλανδικό Σχολείο Ρόδου γιορτάζει 40 χρόνια λειτουργίας

Σημαντικός ο ρόλος των τοπικών μέσων ενημέρωσης στην ανάπτυξη και προστασία του περιβάλλοντος

Διευκόλυνση στη μεταφορά των ψαριών ζητούν οι ψαράδες

5,6 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία αντιπυρικών ζωνών στο νησί της Ρόδου

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς