Στο «συρτάρι» μπήκε ο νέος οργανισμός

Στο «συρτάρι» μπήκε ο νέος οργανισμός

Στο «συρτάρι» μπήκε ο νέος οργανισμός

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 407 ΦΟΡΕΣ

Μάλλον δεν θα γίνουν προσλήψεις στο νοσοκομείο της Ρόδου. «Δυναμική παρέμβαση» από τον βουλευτή Δωδεκανήσου, καθηγητή Δημήτρη Κρεμαστινό.

Από την ερχόμενη Δευτέρα, αναμένεται να κοινοποιηθεί και επίσημα στα χέρια των αρμοδίων υπηρεσιών και φορέων της Ρόδου ο νέος οργανισμός λειτουργίας του νοσοκομείου της Ρόδου, που αποτελεί εκ των πραγμάτων την δικαίωση ενός συλλογικού αγώνα σε τοπικό επίπεδο. Οι προσπάθειες τώρα στρέφονται στην σταδιακή κάλυψη των κενών θέσεων με προκηρύξεις που θα γίνουν το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν επί της ουσίας τα σοβαρότατα προβλήματα που υπάρχουν στον τομέα της υγείας στην περιοχή μας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το αρμόδιο Υπουργείο δεν προτίθεται να προκηρύξει άμεσα θέσεις, γεγονός που φαίνεται να ξεκαθάρισε σε πρώτη φάση ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Σαχινίδης ο οποίος μάλιστα σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες δεν αποκλείει μείωση του προσωπικού. ʼμεση ήταν πάντως η αντίδραση σύμφωνα με πληροφορίες, του πρώην υπουργού, βουλευτή Δωδεκανήσου κ. Δημήτρη Κρεμαστινού, ο οποίος φαίνεται να απαίτησε την άμεση έναρξη της διαδικασίας κάλυψης των κενών θέσεων. Μάλιστα ο κ. Κρεμαστινός πληροφορήθηκε τα όσα ο κ. Σαχινίδης είπε και απάντησε: “Ας τολμήσουν”. Όπως σημείωσε με δηλώσεις της στην «Ροδιακή» η πρόεδρος των εργαζομένων κ. Λ. Καλαμάτα, για να ισχύσει στην πράξη η καλυτέρευση των συνθηκών για εργαζόμενους και κυρίως για τους νοσηλευόμενους στο νοσοκομείο της Ρόδου, θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσει διαδικασία προκήρυξης των θέσεων αυτών, για την κάλυψη των κενών. Σε πρώτη φάση, εκτιμάται ότι για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες που προκύπτουν (από συνταξιοδοτήσεις, λήξεις συμβάσεων εργασίας κλπ) θα πρέπει να προκηρυχθούν άμεσα 70 θέσεις διαφόρων ειδικοτήτων, έτσι ώστε να λειτουργήσει επιτέλους το μεγαλύτερο νοσηλευτικό ίδρυμα του νησιού μας, όπως θα έπρεπε να λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια. Επικοινωνία Μαχαιρίδη-Ξενογιαννακοπούλου Τηλεφωνική επικοινωνία είχε χθες το πρωί η υπουργός Υγείας Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου με τον νομάρχη Δωδεκανήσου, τον οποίο ενημέρωσε ότι έχει υπογράψει την έγκριση των πιστώσεων για την παράταση δύο μηνών στις συμβάσεις των νοσηλευτών στα Νοσοκομεία Ρόδου, Κω και Καλύμνου, που προσλαμβάνονται μέσω της «Γαληνός». Η υπουργός διαβεβαίωσε τον κ. Γιάννη Μαχαιρίδη, που βρίσκεται στην Κάρπαθο, ότι το προσωπικό της ενδιαφέρον για την επίλυση όλων των χρονιζόντων προβλημάτων στις δομές υγείας του νομού μας παραμένει αμείωτο. Από την πλευρά του, ο νομάρχης ευχαρίστησε την κα Ξενογιαννακοπούλου για την ανταπόκρισή της στο αίτημα για εξασφάλιση των κονδυλίων, γεγονός που διασφαλίζει, έστω για το επόμενο διάστημα, την ομαλή λειτουργία των μεγάλων νοσοκομειακών μονάδων της Δωδεκανήσου.

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής