Mε 172 γιγαντοοθόνες η Ρόδος στο Βερολίνο

Mε 172 γιγαντοοθόνες  η Ρόδος στο Βερολίνο

Mε 172 γιγαντοοθόνες η Ρόδος στο Βερολίνο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 762 ΦΟΡΕΣ

ΞΕΚΙΝΑ ΑΥΡΙΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Να κάνει τη διαφορά φέτος η παρουσία της Ρόδου στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου που ξεκινάει αύριο 4 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 8 του μηνός, είναι το «στοίχημα» που βάζει ο Δήμαρχος Ρόδου και Πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Φώτης Χατζηδιάκος ο οποίος, μάλιστα, ανακοίνωσε, χθες, ότι το νησί θα εμφανίζεται σε 172 γιγαντοοθόνες στη Γερμανική πρωτεύουσα!

Για μία πολύ σημαντική έκθεση, η σημαντικότερη σε επίπεδο Ευρωπαϊκό μίλησε, χθες, ο κ. Χατζηδιάκος αφού η Γερμανία είναι από τις παραδοσιακές αγορές της Ρόδου από τότε που ξεκίνησε ο τουρισμός στο νησί, το 1960. Όπως είπε, ως ΠΡΟΤΟΥΡ, είχαν δώσει μία βαρύτητα να έχει δικό του περίπτερο σε σημαντικές εκθέσεις όπως η έκθεση του Λονδίνου, το Βερολίνου, της Κωνσταντινούπολης και της Μόσχα και από εκεί και πέρα συνεργάζονται τόσο με την Περιφέρεια όσο και με τον ΕΟΤ.

Ο Δήμαρχος πιστεύει ότι θα έχει μία ξεχωριστή παρουσία η Ρόδος και θύμισε την ελληνογερμανική συνεργασία που αφορούσε σε ειδικές κατηγορίες τουριστών και έχουν εκδοθεί ειδικά έντυπα που θα προβληθούν ξεχωριστά.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι στην προσπάθειά της να ξεχωρίσει η Ρόδος στο Βερολίνο και επειδή ο καθένας θα έχει περίπτερα εκεί, έκαναν μία ξεχωριστή διαφήμιση στην πόλη του Βερολίνου με 172 μεγάλες οθόνες που θα προβάλουν μόνο Ρόδο!

Σημειώνεται ότι η αντιπροσωπεία του Δήμου και του ΠΡΟΤΟΥΡ αναχωρεί σήμερα, Τρίτη, για Βερολίνο.
Ο κ. Χατζηδιάκος αναφέρθηκε ακόμη και στις…αντιφατικές προγνώσεις που ακούγονται καθώς κάποιοι κάνουν λόγο για διψήφια αύξηση στο τουριστικό ρεύμα από Γερμανία ενώ άλλοι λένε ότι δεν είναι και τόσο καλά τα πράγματα, μέχρι να εξομαλυνθεί λίγο η πολιτική κατάσταση, τονίζοντας, ωστόσο, ότι και τα δύο είναι ελεγχόμενα.

Είπε, όμως, ότι είναι μία ευκαιρία να γίνουν συζητήσεις αλλά να συναντηθούν και με τη νέα Υφυπουργό Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, μάλιστα ο ίδιος θα επιδιώξει να τη συναντήσει και θέλησε να πει ξεκάθαρα ότι τα τελευταία τρία χρόνια γίνεται μία προσπάθεια στο πλαίσιο της ελληνογερμαινικής συνέλευσης την οποία δεν θα την ακυρώσουν γι’ αυτό και θα φροντίσει να συναντηθεί και με τους θεσμικούς εκπροσώπους όλων αυτών των φορέων.

«Θέλω αυτή τη φορά η παρουσία της Ρόδου στην έκθεση του Βερολίνου να κάνει τη διαφορά και τη διαφορά να τη δούμε με μετρήσιμα αποτελέσματα τη χρονιά που έρχεται γιατί πρέπει να αναπληρώσουμε το κενό στη Μόσχα, από τη μείωση των επισκεπτών της ρώσικης αγοράς και δύο λύσεις υπάρχουν: Η μία είναι η Γερμανική αγορά και η άλλη είναι η Τούρκικη-αν και φυσικά πάνω απ’ όλα είναι τα εθνικά ζητήματα αλλά οι επισκέπτες οι Τούρκοι έρχονται και υποκλίνονται στη Ρόδο ό,τι και να τους λέει η δική τους κυβέρνηση», κατέληξε ο Δήμαρχος εκφράζοντας την πεποίθηση ότι θα πάμε καλά στην έκθεση του Βερολίνου.

Ο ΠΡΟΤΟΥΡ
Με αφορμή τη συμμετοχή της Ρόδου στη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στην Ευρώπη, ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού, όπως κάθε χρόνο και φέτος έχει επιλέξει δυνατές τουριστικές θεματικές, για την πρωταγωνιστική παρουσία της Ρόδου σε αυτήν τη μεγάλη τουριστική αγορά της Γερμανίας. Αναφέρεται συγκεκριμένα σε σχετική ανακοίνωση:

• Θέλοντας να επιτύχουμε τη σύνδεση του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό, o Οργανισμός μας οργάνωσε την εμπορική προώθηση των τοπικών προϊόντων της Ρόδου στη διεθνή αγορά, παρουσιάζοντας στο περίπτερο της Ρόδου αντιπροσωπευτικά είδη της πλούσιας ποικιλίας τοπικών ειδών της Ρόδου, όπως τοπικά ποτά, λάδι, μέλι, γλυκίσματα, βότανα, ζυμαρικά, κτλ, επιδιώκοντας έτσι τη σύνδεσή τους με τον τουριστικό προορισμό της Ρόδου. Στόχος της είναι η προώθηση της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων της Ρόδου και η τόνωση της εξωστρέφειας των παραγωγών και επιχειρήσεών της.

• Μια παράλληλη δράση θα λάβει χώρα μέσα στο περίπτερο της Ρόδου, η οποία επικεντρώνεται στη ροδίτικη γαστρονομική παράδοση, με στόχο να αναδείξει τον πλούτο και την ιδιαιτερότητα των τοπικών προϊόντων και της τοπικής κουζίνας, ενισχύοντας έτσι και την προαναφερθείσα δράση. Πρόκειται για την επίδειξη μαγειρέματος για το κοινό της έκθεσης, “show cooking”, από Έλληνες chef, οι οποίοι θα μαγειρέψουν με πρώτες ύλες από τη Ρόδο ροδίτικες συνταγές, τις οποίες παράλληλα θα διανείμουν και έντυπα στους ενδιαφερόμενους. Στόχος είναι η ανάδειξη της αυθεντικότητας, της τοπικής κουλτούρας και των γεύσεων παράδοσης που ζητούν οι επισκέπτες.

• Ο ΠΡΟΤΟΥΡ, έχοντας μακρά προϋπηρεσία στην αποτελεσματική διαφήμιση του προορισμού, διοργάνωσε την προβολή του προορισμού της Ρόδου στη γερμανική αγορά, απευθυνόμενος κατευθείαν στον Γερμανό πολίτη, μέσω 172 μεγάλων οθονών που θα εκπέμπουν 7 διαφορετικά θεματικά βίντεο, σε 7 μεγάλα εμπορικά κέντρα του Βερολίνου. Να σημειώσω ότι τα βίντεο κατασκευάστηκαν από τον ίδιο τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού, χωρίς καμία επιπλέον χρηματική επιβάρυνση. Η μεγάλη αυτή προωθητικά καμπάνια για τη Ρόδο θα έχει διάρκεια 4 εβδομάδων.

• Να επισημάνω επίσης αν και είναι αυτονόητο, ότι ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού είναι εγγεγραμμένος στον ηλεκτρονικό κατάλογο ΙΤΒ Βerlin Virtual Market Place, o οποίος είναι ο επίσημος ηλεκτρονικός κατάλογος της έκθεσης, μέσω του οποίου, οι επισκέπτες στο διαδίκτυο μπορούν να βρουν πληροφορίες για τον εκθέτη και το προϊόν που προωθεί. Επίσης, μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες μέσω θεματικών ενοτήτων όπως Business Travel ή Τravel Technology. Ο κατάλογος αυτός διευκολύνει επίσης τους επισκέπτες να επιτύχουν μια άμεση επαφή με τους εκθέτες και να οριστικοποιήσουν επαγγελματικά ραντεβού με αυτούς μέσα από τις καταχωρήσεις του εν λόγω διαδραστικού καταλόγου. Το κυριότερο από όλα είναι ότι δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στον επισκέπτη από οποιαδήποτε κινητή μονάδα έχει στη διάθεσή του.

• Τέλος, στο πλαίσιο της παρουσίας μας στην ΙΤΒ 2015, ξεκινάει η δημιουργία ενός δυναμικού ιστολογίου, “μπλογκ”, του Οργανισμού σε νέο και ξεχωριστό ιστότοπο από τον κεντρικό www.rodosisland.gr, το οποίο θα φιλοξενεί περιεχόμενο όπως άρθρα, φωτογραφίες και βίντεο από Έλληνες και ξένους φίλους της Ρόδου.

Το μπλογκ θα είναι τρίγλωσσο (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά) και θα λειτουργεί ως διαδραστικό “βιβλίο επισκεπτών” του νησιού της Ρόδου, όπου ο καθένας θα μπορεί να υποβάλει περιεχόμενο, ποικίλης ύλης περιηγητικού ενδιαφέροντος. Οι συμβαλλόμενοι θα είναι επαγγελματίες ταξιδιωτικοί δημοσιογράφοι και bloggers, απλοί επισκέπτες ή ακόμα και μόνιμοι κάτοικοι του νησιού που επιθυμούν να αναδείξουν πτυχές του νησιού μέσα από την προσωπική τους εμπειρία.

Διαβάστε ακόμη

Προφυλακίστηκε ο αρχαιοφύλακας της Νισύρου μετά την απολογία του

Προσφορές στη Δομή Συσσιτίου του Δημοτικού Οργανισμού Πρόνοιας Ρόδου

Στην Πάτμο ο Γιώργος Νικητιάδης για την Ακολουθία του Νιπτήρος

Μ. Χατζηάμαλλος: Απαιτείται διάλογος και μέτρα για την ενδοοικογενειακή βία

Στις «εσχατιές» του ανατολικού Αιγαίου ο Δένδιας: Πρωτομαγιά στα ακριτικά φυλάκια σε Φαρμακονήσι και Καλόλιμνο

Δράση προσφοράς και επίσκεψη καταρτιζομένων στο Παράρτημα Προστασίας του Παιδιού Δωδεκανήσου

Ξεκίνησαν από την Περιφέρεια οι διαδικασίες για την παραχώρηση στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου των δύο διαμερισμάτων στην Αθήνα

Επιστολή της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου προς το Πανεπιστήμιο Αιγαίου