Γιατί οι Γερμανοί τουρίστες επιλέγουν Ελλάδα;

Γιατί οι Γερμανοί τουρίστες επιλέγουν Ελλάδα;

Γιατί οι Γερμανοί τουρίστες επιλέγουν Ελλάδα;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 442 ΦΟΡΕΣ

Αρκετοί από «αριστερή» αλληλεγγύη, οι περισσότεροι για το ταβερνάκι

Ένα μέρος των Γερμανών τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα πρέπει να είναι παλιοί αριστεροί, που έρχονται από νοσταλγία αλλά και επειδή θέλουν να εκφράσουν με αυτόν τον τρόπο την αλληλεγγύη τους στη δοκιμαζόμενη από την κρίση χώρα μας.

Την εκτίμηση αυτή κάνει η εταιρεία έρευνας αγοράς GfK με έδρα τη Νυρεμβέργη. Αν και δεν υπάρχουν στοιχεία για την πολιτική πεποίθησή των τουριστών, η GfK διαπίστωσε μια αύξηση του αριθμού των γερμανών τουριστών στην Ελλάδα οι οποίοι είναι είναι άνω των 65 ετών.

Πιο πειστική, ωστόσο, αιτία για την αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη Γερμανία προς την Ελλάδα φαίνεται να είναι η εξήγηση που δίνει ο πρόεδρος του DRV, Νόρμπερτ Φίμπιχ, στη Deutsche Welle:

«Σε τελική ανάλυση ο λόγος που η Ελλάδα επέστρεψε είναι ότι έχει πολλούς φίλους. Για αυτούς η Ελλάδα είναι αναντικατάστατη. Θέλουν να πάνε εκεί, στα μικρά τους νησιά, στους έλληνες τους που τους αγαπούν και οι οποίοι συνήθως τους συμπεριφέρονται φιλικά. Αν εξαιρέσουμε τις εχθρικές φωνές στα μίντια πριν από καιρό, οι Έλληνες είναι φιλογερμανοί. Αυτό αρέσει στους Γερμανούς όπως επίσης και το να κάθονται στο ταβερνάκι τους. Και επειδή αυτό είναι κάτι το μοναδικό για όσους αγαπούν την Ελλάδα, επιστρέφουν ξανά».

Όπως εκτιμά ο Μίχαελ Φρέντσελ, πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Συνδέσμου της Γερμανικής Τουριστικής Οικονομίας (BTW), ο κυριότερος λόγος επιλογής της χώρας μας από τους Γερμανούς είναι η «ρεαλιστική» αναλογία τιμών και προσφερόμενων παροχών. Ο κ. Φρέντσελ είπε στη Deutsche Welle:

«Υπάρχει πάντα το θέμα, σε ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμούς, τοπικοί παράγοντες να υποκύπτουν στον πειρασμό να αυξήσουν τις τιμές. Ανάμεσα όμως στους προορισμούς μιας περιοχής επικρατεί ανταγωνισμός. Στην περίπτωση της Μεσογείου ο ανταγωνισμός είναι ανάμεσα στην Ισπανία, την Τουρκία, την Ελλάδα, την Αίγυπτο. Ανάλογα με τις περιστάσεις, πότε η μία και πότε η άλλη χώρα επιδιώκει να αυξήσει τις τιμές. Επειδή οι τουρίστες αντιλαμβάνονται το τι γίνεται και αντιδρούν πολύ ευαίσθητα, πολύ γρήγορα διαμορφώνεται ένα νέο επίπεδο ισορροπίας των τιμών. Σχετικά με τις τιμές, η Ελλάδα έχει τοποθετηθεί σωστά. Το γεγονός ότι παραδοσιακά η Ελλάδα ανήκει στους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς των Γερμανών όπως επίσης και η σωστή αναλογία τιμών και προσφερόμενων παροχών είναι το μυστικό της επιτυχίας».

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Gfk, που έγιναν γνωστά στην ΙΤΒ, οι κρατήσεις για Ελλάδα στη Γερμανία για τη θερινή περίοδο εμφανίζουν αύξηση 12,8%, όταν ο μέσος όρος στην αγορά εξερχόμενου τουρισμού είναι περίπου 3% αυτήν την εποχή...

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων