Ανθεί το δουλεμπόριο στα ξενοδοχεία της Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 369 ΦΟΡΕΣ
Κακίες
Ανθεί το δουλεμπόριο στα ξενοδοχεία της Ρόδου, κατήγγειλε ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου κ. Σ. Χατζησάββας, ο οποίος όπως μαθαίνουμε κατέθεσε και συγκεκριμένα στοιχεία στον υπουργό Εργασίας κ. Σκουρλέτη.Για να δούμε τι θα γίνει διότι σ’ αυτό το ζήτημα, τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο, θα κριθεί ιδιαιτέρως αυστηρά η νέα κυβέρνηση.
Δηλαδή τώρα δήμαρχος και περιφερειάρχης πιστεύουν ότι οι τσιγγάνοι θα δεχθούν να φύγουν από τον καταυλισμό και να πάνε σε διαμερίσματα;
Εδώ που τα λέμε δεν ήταν μόνο ο Κορδίνας που συμμετείχε στο πάρτι της τοπικής αυτοδιοίκησης τα προηγούμενα χρόνια. Φαίνεται, όμως, ότι αυτός θα την πληρώσει τελικά!
Δεν φτάνουν όσα αυθαίρετα κατασκευάζουμε εμείς στο νησί τώρα... έρχονται και Πολωνοί να στήσουν τα δικά τους, όπως αυτοί που συνελήφθησαν στη Νότια Ρόδο!
Εξεταστική για το μνημόνιο θα γίνει, άκρη θα βγει όμως; Και θα κάτσουν κάποιοι στο σκαμνί; Διότι αλλιώς ας μην την κάνουν!
Ο κακός

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News