Καθάρισαν το συγκοινωνιακό πάρκο οι μαθητές

Καθάρισαν το συγκοινωνιακό πάρκο οι μαθητές

Καθάρισαν το συγκοινωνιακό πάρκο οι μαθητές

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 253 ΦΟΡΕΣ

Σαράντα μαθητές και μαθήτριες του 1ου Γυμνασίου και τριάντα του 3ου Λυκείου Ρόδου (Καπνοβιομηχανία) στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της εισαγωγής ημιτυπικών και άτυπων μορφών μάθησης στην εκπαιδευτική πράξη συμμετείχαν στην προσπάθεια του Δήμου Ροδίων για τον ευπρεπισμό και τη βελτίωση της εικόνας της πόλης.

Μετά από συνεννόηση και συνεργασία με το Δήμο αλλά και την παροχή του κατάλληλου εξοπλισμού (γάντια, σακούλες) οι διευθύνσεις των δύο σχολείων αποφάσισαν να συμμετάσχουν σε μία προσπάθεια να βελτιωθεί η εικόνα των πάρκων και άλλων χώρων πρασίνου της Ρόδου.



Την Τετάρτη 06 Μάη η περιβαλλοντική ομάδα του 3ου ΓΕΛ Rhodes Rainbow Warriors και μαθητές/-τριες του 1ου Γυμνασίου με την καθοδήγηση εκπαιδευτικών ξεκίνησαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς τον καθαρισμό του παρακείμενου στο σχολικό συγκρότημα πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.

Με αφορμή τη δράση αυτή, οι διευθύνσεις των δύο σχολείων επισήμαναν την ανάγκη για περισσότερο φωτισμό του συγκεκριμένου πάρκου.

Διαβάστε ακόμη

Καζούλλειο – 2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου: Η Ρόδος και η γέννηση του ελληνικού αλφαβήτου

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία

Βιωματικά εργαστήρια στη Ρόδο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τη μέθοδο LEGO Serious Play

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποστολή των αποτελεσμάτων με SMS